וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישר לגריאטרית: כל הנשים שיכולות לצאת עם ליאונרדו דיקפריו

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 11:01

השחקן הותיק שלא יצא עם בחורה שגילה עולה על 25 בשנים האחרונות, חרג ממנהגו כדי לבלות עם ג'יג'י חדיד. האם זה פתח למערכות יחסים עם נשים בשלות יותר? וואלה! סלבס בודקת ת.ז

ג'יג'י חדיד ניו יורק. splash
הסתדרה. ג'יג'י חדיד/splash
טקס אוסקר 2020 ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
התבגר. ליאונרדו דיקפריו/GettyImages

השמועות המפתיעות ביותר שהגיעו ליקום המצומצם שלנו לאחרונה הן ללא ספק על הדייטים הלא כל כך סודיים של ג'יג'י חדיד וליאונרדו דיקפריו. לאדם רגיל, כזה שלא קורא את מדורי הרכילות באופן קבוע, זה כנראה נשמע כמו שידוך מוצלח - שחקן מצליח בן 47 פוגש באחת המסיבות ההוליוודיות שהוא פוקד על בסיס שבועי דוגמנית מצליחה ולוהטת שצעירה ממנו ב-20 שנים, והשניים נדלקים.

הגיוני והכל - רק שמי שמכיר את ההיסטוריה הארוכה של ליאו, יודע שג'יג'י היא ממש לא כוס השמפניה המועדפת עליו. כי ליאו, הפלייבוי הגדול של הוליווד, אוהב את הנשים שלנו בנות 20-25, ולמרות שהוא נמצא בקשר מחייב עם כל אחת מהדוגמניות שהוא בוחר, הקשר תמיד נגמר כשהן מגיעות לגיל 25. מוזר? אכן, מקריפ? כמובן. מצביע על בעיות אישיותיות ופסיכולוגיות שאנחנו לא יכולים לאבחן באופן מובהק? כנראה. אז מה בדיוק קרה לליאו שפתאום, אחרי יותר משני עשורים של פרידות רגע אחרי יום הולדת 25, הוא יוצא עם אם חד הורית בת 27? ובכן, לנו אין מושג, אבל כפי שיעיד ג'ורג' קלוני, נראה שלפעמים גם הפלייבוייז הגדולים ביותר רוצים מישהי שאפשר לדבר איתה על דברים שהם לא רק הכלב הקטן שלה והאירוע הבא. למרות שאנחנו ממש מפרגנים לזוג הטרי, אם ליאו הגדיל את טווח הגילאים שלו, לנו יש עוד כמה הצעות לנשים שיתאימו לו:

אש ותמרות עשן: אמיליה קלארק

באפטא אמיליה קלארק. GettyImages
באפטא אמיליה קלארק/GettyImages

היא אולי בת 36 ומגרדת את ה-1.60 מלמטה, שני פרמטרים שדיקפריו לא כל כך רגיל אליהם, אבל מה מדליק יותר מאם הדרקונים הבוערת? בשביל ליאו זה יכול להיות שידוך מושלם - אישה מהממת עם עדת מעריצים עצומה, שעברה לאחרונה לסרטים בוגרים ואיכותיים יותר שהוא כל כך אוהב.

בנוסף, מהאינסטגרם של אמיליה אפשר לראות חוש הומור חד של מישהי שלא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות, ויש מצב שאחרי חאל דרוגו היא גם לא תתלהב ממנו יותר מדי, שזה בטח יעשה לו את זה יותר מהכל.

קפיצת מדרגה: סלינה גומז

סלינה גומז. GettyImages
סלינה גומז/GettyImages

הזמרת בת ה-30 יכולה להתאים לליאו בעיקר בגלל שזה נראה כאילו היא עברה את שלב הבולשיט של חייה. כן, היא האקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר והיא אפילו יצאה מלכה כשביקשה מהמעריצים שלה לא להיות רעים כלפי אישתו של ג'סטין, היילי, למרות השמועות שהיילי נכנסה לחייו של ג'סטין בזמן שהוא וסלינה עדיין היו יחד.

היא יצאה עם דה-וויקנד, כך שהיא לא מפחדת מפלייבויז, עשתה קפיצת מדרגה מטורפת השנה, כאשר כיכבה בלהיט "רק רוצחים בבניין" ובאופן כללי, סלינה עושה רושם של אישה חזקה שלא מפחדת מקשיים. מה מתאים יותר לילד רע שמחפש מישהי שתחזיק אותו קצר?

קאמבק המאה: ג'יזל בונדשן

ג'יזל בונדשן בשמלה של אלכסנדר וונג בפתיחת תערוכה במוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, מאי 2010. Stephen Lovekin, GettyImages
ג'יזל בונדשן בשמלה של אלכסנדר וונג בפתיחת תערוכה במוזיאון המטרופוליטן, ניו יורק, מאי 2010/GettyImages, Stephen Lovekin

אמנם היא עדיין נשואה רשמית לטום בריידי (למרות שהם חיים בנפרד בשבועות האחרונים), אימא לשלושה ילדים ובת 42, אבל תחשבו מה הקאמבק הזה יעשה לנו. התרגשתם לראות את ג'ניפר לופז ובן אפלק? אז פי מאה בערך.

למי שלא מעודכן, ליאו וג'יזל היו הזוג הלוהט ביותר בהוליווד במשך שש שנים בשנות ה-90. הפרידה הגיעה כשג'יזל חגגה 23. ואחריה הוא פגש דוגמנית אחרת שאיתה ניהל מערכת יחסים של שש שנים - בר רפאלי. עזבו את ההיסטוריה, קאמבק של השניים יגרום לכולנו לרוץ לפייסבוק ולחפש את האקס שלנו מכיתה ח', רק שהוא כנראה מקריח ועם כרס, ולא נראה כמו דיקפריו.

הוא הלובסטר שלה: ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
ג'ניפר אניסטון/GettyImages

אם כבר פתחנו את טווח הגילאים, אולי ליאו צריך מישהי מבוגרת ממנו, ומי מתאימה יותר לרווק נצחי והולל מהאישה שמחזיקה בתואר "רווקה נחשקת" כבר שנים, והייתה נשואה לבראד פיט, חבר וקולגה של דיקפריו, אבל נראה אותו מעז לומר משהו רע על מערכת היחסים הזו.

אניסטון וליאו יכולים להיות שידוך מוצלח ולו רק בגלל שהעובדה ששניהם כבר עברו הכל וראו הכל: מערכות יחסים נוצצות, פרידות, סרטים ענקיים, אירועים, פסלונים ועוד חוויות שמעמידות את השניים האלו באותה הרמה - וזה משהו שליאו, שמאז ומתמיד נמצא בתפקיד האלפא המוצלח יותר בכל מערכת יחסים, יכול רק להרוויח ממנו.

ישנו את העולם: אנג'לינה ג'ולי

אנג'לינה ג'ולי לובשת ראלף ורוסו באפט"א. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי לובשת ראלף ורוסו באפט"א/GettyImages

ואם כבר אקסיות של בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי היא אולי האישה היחידה בעולם שהגיל או כמות הילדים שלה לא יגרמו לאף גבר להניד עפעף. מדובר באחת הנשים היפות והחזקות בהוליווד, זו שכולם רוצים ונראית לא מושגת, ומעבר לעובדה שהיא היחידה שמסתכלת על ליאו מלמעלה וכנראה תהיה זו שתגיד לו לא, השניים חולקים אהבה לסביבה ולעולם וחוש מפותח לפילנתרופיה שמתורגם לרצון לשנות את העולם.

יחד הם יוכלו לנסוע למדינות שאף אחד לא מכיר, אנג'לינה תצטלם עם יתומים בזמן שליאו יברר איך לפתור את משבר האקלים. ואז, אחרי שהם יחבקו את המקומיים ויכתבו פוסט על הרעב העולם, הם יחזרו יחד לג'ט המפואר שלהם ויטוסו לדינר במסעדת מישלן פריזאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully