וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הזכייה: למה טליה עובדיה ויתרה על עשרות אלפי שקלים?

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 15:05

טליה עובדיה, שהייתה הדיירת האחרונה לעזוב את בית "האח הגדול" בתור המנצחת הגדולה, הבריזה מאירוע ברגע האחרון וויתרה על שכר נאה. מה קרה שם? וואלה! סלבס חוקרת

האח הגדול/צילום: רשת 13

זכייה בתכנית ריאליטי אולי נראית כמו הדרך הקלה להצלחה, אבל מי שיוצאים כמנצחים עובדים מאוד קשה בימים שלאחר הזכייה, לפעמים עד אפיסת כוחות. תשאלו את טליה עובדיה, שיצאה כמנצחת הגדולה מבית "האח הגדול" בסוף השבוע האחרון.

אמש (ג') חברת האופנה רנואר השיקה את "ישראלינה", קולקציה ייחודית בשיתוף המאייר דוד פולומסקי, בהשראת התערוכה שלו במוזיאון ת"א. בין שלל המוזמנים היה זוג אחד, לו חיכו כל אנשי התקשורת והמוזמנים: טליה ושחף רז, בן הזוג שלה, שהגיע למקום השלישי.

בזמן שכולם המתינו בסבלנות, עובדיה נכחה באירוע אחר וחשה ברע. על פי מקורבים שבילו איתה במקום, היא הייתה "מעולפת". בעקבות מצבה, הוחלט לבטל את השתתפותה באירוע, והיא נלקחה לנוח בביתה.

מורן אטיאס חן אמסלם. דודי פרץ,
נותנת לה טיפים? מורן אטיאס וחן אמסלם/דודי פרץ
ירדן הראל מתן כהן. דודי פרץ,
הכי חמודים. ירדן הראל ומתן כהן/דודי פרץ
לאה שנירר. דודי פרץ,
צחורה לכבוד החג? לאה שנירר/דודי פרץ
יעל גולדמן פפר. דודי פרץ,
ירוקה ולא מקנאה. יעל גולדמן/דודי פרץ

בני הזוג הפסידו יחד עשרות אלפי שקלים שהיו אמורים לקבל עבור ההגעה לאירוע. אבל היי, מה זה לעומת מיליון שקלים (או חצי מהם, אחרי שמורידים מס ומעשר)?

חן, אחותה של טליה ומי שמייצגת אותה, מסרה בתגובה: "כנראה שמדובר בנפילת מתח. היא הייתה על ארבע שעות שינה מאז שזכתה ועד האירוע האחרון. במקום להגיע לאירוע נוסף היא פשוט נסעה הביתה, נחה והתאוששה ועכשיו היא בסדר גמור. הכל טוב".

אז מי ציפו לזוכה הגדולה, אבל נאלצו לקוות להזדמנות אחרת? יעל גולדמן פפר, ירדן הראל ובן הזוג מתן כהן, חן אמסלם, מורן אטיאס, לאה שנירר ועוד רבים וטובים.

וואלה! סלבס לא חשה בטוב מהיום בו הגיחה לאוויר העולם. ככה זה כשפולניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully