וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו תמונות הסקס שלא נראו מעולם של פמלה אנדרסון וטומי לי

18.9.2022 / 9:29

צלם הפלייבוי סטיבן וויידה צילם את פמלה אנדרסון בבוקר לאחר ששכבה עם טומי לי בפעם הראשונה בפברואר 1995 בפנטהאוז של מלון ריץ-קרלטון בקנקון וארבעה ימים לפני שהתחתנו. "הייתה להם תשוקה גדולה אחד לשני - הרבה ממנה תודלק מהסקס"

טריילר למיני-סדרה "פאם וטומי"/הולו/דיסני פלוס

לפני שהייתה קלטת הסקס של פמלה אנדרסון וטומי לי - היו הצילומים הסקסיים האלה.

צלם הפלייבוי, סטיבן וויידה, צילם את פמלה אנדרסון בבוקר לאחר ששכבה בפעם הראשונה עם טומי לי - בפברואר 1995 בפנטהאוז של מלון ריץ-קרלטון בקנקון, מקסיקו - וכעת הוא העניק ל"ניו יורק פוסט" הצצה ראשונית לצילומים שלא פורסמו מעולם.

"נכנסתי אחרי שהוא עזב. התחתונים שלו היו על הרצפה. כוסות שמפניה היו על השולחן. המיטה נראתה כאילו עברה סופת טורנדו", נזכר הצלם מקליפורניה בן ה-76.

ווידה הגיע למקסיקו עם כוככת "משמר המפרץ" הבלונדינית לצילומי פרסומת למוצר טיפוח לעור. שישה שבועות לפני כן, בערב השנה החדשה, השחקנית פגשה את המתופף של מוטלי קרו ב-Sanctuary, מועדון לילה בבוורלי הילס שבבעלותה. הם לא בילו או נפגשו שוב - עד שהוא הופיע במלון - והם התחתנו 96 שעות מאוחר יותר.

"הוא התעקש כל כך במשך כל השישה שבועות האלה והיא כל הזמן אמרה - 'לא, אני לא רוצה לקבל את השיחות שלו'", אמר ווידה. "לבסוף היא התרצתה, ענתה לשיחה שלו, אבל אמרה לו שהיא נוסעת לקנקון, וביקשה ממנו בפירוש לא לבוא. והוא אמר: "כן, אני לא אבוא". אבל אז הוא הופיע באותו יום".

השניים יצאו תחילה לבלות במשך כמה לילות כי "לפי מה שפאם אמרה טומי לא רצה לשכב איתה עד שהוא יוכל לבקש ממנה להתחתן איתו".

הצילומים בחדר בבוקר שאחרי הלילה בו עשו סקס לא תוכננו מראש והיו ספונטניים - לאחר שלווידה נודע שלי העביר שם את הלילה ​​הוא שלח את המאפרת והסטייליסטית להכין את פמלה לצילומים..

למרות שהיא הייתה חשופת חזה בכמה מהצילומים, "הרעיון היה שהם לא יהיו בעירום כי הצילומים לא היו עבור פלייבוי... הרעיון היה שנמכור אותם".

הסיגריות וכובע הבוקרים שבתמונות היו אביזרים שהביאה הסטייליסטית, אבל כוסות השמפניה היו אמיתיות. "טומי הוציא כ-4,000 דולר על בקבוקי שמפניה קריסטל בערב ההוא", נזכר ווידה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

"הם היו כל כך מאוהבים. הם היו כמו שני ילדים כשהם נפגשו", הוא שיחזר, "הייתה להם כימיה נהדרת, הייתה להם תשוקה גדולה אחד לשני - הרבה ממנה תודלק מהסקס, אבל עדיין היה להם הרבה במשותף. הם הרגישו שהם חברי נפש ושהם יהיו נשואים לנצח".

"כששואלים אותי מי האישה האהובה עליי מבין אלפי הנשים שצילמתי, זו תמיד פאם. במשך 28 השנים שעבדנו יחד, התבדחנו לעתים קרובות שראיתי אותה עירומה יותר מאשר מבעלה. פאם תמיד הייתה הרפתקה משמחת, ופאם תמיד הייתה כייפית" כתב ווידה.

הזוג הטרי עלה לכותרות בשנה שלאחר מכן, כשקלטת סקס פרטית שלהם נגנבה מביתם, פורסמה ללא הסכמתם והפכה לסרט הפורנו הנמכר ביותר בכל הזמנים. אנדרסון תבעה את החברה שהפיצה את הקלטות והגיעה איתה לפשרה לפיה פוצתה בסכום של 10 מיליון דולר.

לפני זה הם הצטלמו שוב עבור ווידה באולפן צילומים בסנטה מוניקה במרץ 1995 לבקשת אנדרסון. "אז היא התפשטה והייתה עירומה וטומי, שהיה בדרך כלל ראוותני להחריד והוא ידוע בכך שחשף את ישבנו לקה לבהופעות - הוא ביישן ולא הוריד את המכנסיים שלו במשך כל הצילומים", אמר ווידה וצחק.

בני הזוג התגרשו ב-1998,בעקבות אלימות פיזית של לי כלפי אנדרסון, לאחר שנולדו להם שני בנים - ברנדון תומס לי ודילן ג'אגר לי.

ב-21 בספטמבר, התמונות של אנדרסון שצולמו בבוקר שאחרי הלילה שבילתה עם טומי לי בפברואר 1995 ישוחררו כפריטי אספנות דיגיטליים (NFT) ב-MakersPlace יחד עם התמונות שוויידה צילם את הזוג חודש לאחר מכן.

גם לוואלה! סלבס יש תמונות סקס לוהטות שלא פורסמו מעולם - בהן היא יושבת לבושה בפינה ומצקצקת בלשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully