וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש הסליחות: און רפאלי חושף למה הוא כועס על רביב כנר

וואלה! סלבס, בשיתוף קסטרו

22.9.2022 / 12:25

הדוגמן ואחד הגברים היפים ביותר במדינה הגיע לצילומים לקמפיין חדש וחגיגי, וסיפר שהרגיש טוב עם עצמו - עד שפגש את המוזיקאי. אז מה קרה ביניהם? וואלה! סלבס שופר

בווידאו: צילומים לקמפיין החדש של קסטרו/מגיש: אמנון גולדמן

חגי תשרי נמצאים ממש מעבר לפינה, ואם מביטים מעבר לאחוזי הלחות הגבוהים, אפשר להרגיש את הסתיו מעבר לפינה. למרות שאנחנו בחודש הסליחות, וואלה! סלבס יודעת שהרכילות קודמת לכל, אז במקום ללכת על הבנאלי החלטנו לעשות קצת בלאגן.

נבחרת הפרזנטורים הלוהטים של חברת האופנה קסטרו התכנסה לצלם את הקולקציה החגיגית לחג. בין פריים לפריים, תפסנו את רביב כנר, אימרי ביטון, און רפאלי ואלישע בנאי לשיחה צפופה על היחסים ביניהם.

אז מי מהחברים אוחז בגינוני דיווה? אם תשאלו אותם, בנאי מנצח ובגדול. "אני דיווה מטורפת ולמדתי מהגדולות ביותר. דנה, אימא מדונה". אימרי ביטון לעומת זאת ביקש לסייג, ואמר שאלישע הוא לא דיווה, אבל בהחלט מגיע לסט עם דרישות.

קסטרו. דודי חסון,
אין חמודים כאלה/דודי חסון
קסטרו. דודי חסון,
מתי באים לארוחה אצלנו?/דודי חסון

רפאלי סיפר שהיה רוצה להתנצל בפני עצמו על כך שהוא ביקורתי מדי, ולשנה החדשה היה רוצה אושר, בריאות וגם כסף. ומה פשר הכעס על רביב כנר? "אם יש משהו שאהבתי בעצמי זה הגובה. הייתי עומד ליד אנשים והרגשתי גבוה. מאז שהביאו אותו לפה, אני פחות גבוה".

אז מי מהחבורה היה רוצה ילד עוד השנה, מי מחפש זוגיות עם מישהי מהממת ולמה אימרי ביטון מקבל הצעות פרובוקטיביות? צפו בוידאו המלא בראש הכתבה!

אמנון גולדמן, בשיתוף קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully