וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוות מהגיהנום: הנשים הדוחות ביותר בהוליווד

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 12:56

כולנו הופתענו לגלות שהשחקנית ליסה קודרו, שגילמה את פיבי בסדרה "חברים", היא אחר הנשים המרושעות ביותר בהוליווד. מה אתם יודעים, היא לגמרי לא לבד. וואלה! סלבס שטן

ספיישל איחוד "חברים". וורנר, צילום מסך
ספיישל איחוד "חברים"/צילום מסך, וורנר

אחד הסיפורים המשעשעים ביותר שאליהם נחשפנו השבוע הוא הבעיה שיש לכוכב הריאליטי לשעבר ספנסר פראט עם ליסה קודרו. פראט, שפעם היה מפורסם בזכות התוכנית "דה הילס" והיום בעיקר מחזיק בחשבון טיקטוק בו הוא מדבר על ציפורים וקריסטלים, העלה סרטון בו הוא אומר שקודרו, שגילמה את דמותה של פיבי ב"חברים", היא "אחד מבני האדם הגרועים שאי פעם פגשתי".

הוא סיפר שאת הטינה הוא שומר עוד מ-2009, כשהוא ואישתו היידי הוזמנו למסיבה של הרשת בה קודרו אמרה לחברתו (שעמדה לצידו) שהיא חייבת לעזוב את ספנסר כמה שיותר מהר כי הוא ירצח אותה ושיש לו "עיניים של רוצח סדרתי". פראט מספר שהשניים חשבו בהתחלה שמדובר בבדיחה, אבל ליסה נראתה רצינית ואז פשוט הלכה. הסרטון גרף מיליוני צפיות ובעיקר גרם לנו לחשוב על עוד סלבס שאנחנו בטוחים שכל כולם חדי קרן ולבבות, בזמן שהאופי האמיתי שלהם מזכיר יותר את הג'וקר.

רק בת 16: ריהאנה

ריהאנה פנטי savage x fenty. GettyImages
ריהאנה פנטי savage x fenty/GettyImages

היא אחת הנשים המצליחות בעולם והיא עברה מקריירת שירה לעסק משגשג של קוסמטיקה ואופנה, אבל ריהאנה ידועה באופיה העוקצני, הבעייתי ולעיתים המרושע. בשנת 2016 למשל, רירי חצתה את הגבול כשהתנהגה בבריונות כלפי מעריצה בת 16 שהעלתה תמונה בה היא לבשה לנשף הסיום שלה שמלה דומה לזו שלבשה הזמרת.

במקום לעשות לייק ולהתקדם, ריהאנה החליטה שהדבר הנכון לעשות יהיה להעלות את התמונה של המעריצה לצד תמונה של עטלף מצויר (שאכן קצת דמה ללוק של השמלה אצל המעריצה) ולהוסיף את ההאשטג #PROMBAT, מה שגרר הצפה של בדיחות על חשבון המעריצה, שאת חלקן רירי אפילו שיתפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הכי לא פיה: אלן דג'נרס

אלן דג'נרס בטקס האוסקר, מרץ 2014. GettyImages
אלן דג'נרס בטקס האוסקר, מרץ 2014/GettyImages

היא אולי אחת הנשים המצליחות והמצחיקות בטלוויזיה האמריקאית, אבל לא פעם צצו האשמות לגבי אופייה של הכוכבת אלן דג'נרס. כוכבים רבים אפילו דיברו על כך שיש לה "נטייה מרושעת שכל הוליווד יודעת עליה" והסיפורים מדברים על כך שהיא דורשת מכל מי שסביבה ללעוס מסטיק בגלל ה"רגישות שלה לריחות", שהיא גרמה לפיטורים של אדם שאמר לה שלום ובעיקר שמועות על יחס מזעזזע ומרושע כלפי צוות הכותבים שלה בתוכנית.

בין היתר, כך דווח באתרים מעבר לים, הייתה חושדת בעובדים שגנבו ציוד משרדי ומכריחה אותם להתפשט ולעבור חיפוש.

חיוך שלא אומר דבר: ג'וליה רוברטס

ג'וליה רוברטס. GettyImages
ג'וליה רוברטס/GettyImages

השחקנית ההורסת ידועה בחיוך העצום ובאופי החביב שלה,אבל מתברר שהדברים ממש לא כמו שהם נראים. סטיבן שפילברג אמר שלא יעבוד לעולם עם השחקנית מכיוון שהיא היתה אמוציונלית ופרועה במהלך צילומי הסרט HOOK, ואפילו קיבלה את הכינוי "טינקרהל" מהצוות.

בסרט אחר, ג'וליה וניק נולטה שכיכב לצידה, צילמו את הסצנות המשותפות שלהם בנפרד כיוון שהם פשוט לא הסתדרו ולא הצליחו לסיים סצנה יחד. בנוסף, אחותה של רוברטס סיפרה שהשתיים לא בקשר בגלל שהתהילה הרסה אותה וניפחה לה את האגו.

מן הידועות: זואי דשנל

זואי דשנל, השקה מלך האריות. GettyImages
זואי דשנל, השקה מלך האריות/GettyImages

האישה החמודה עם העיניים הכחולות הגדולות שכולנו התאהבנו בה בסדרה "הבחורה החדשה", היא לא מקסימה כמו שכולנו חושבים. אנשים סביבה קוראים לה בשמות כמו מגעילה, אומרים שהיא נוטה למצבי רוח ורעה באופן כללי.

דשנל היתה מתנהגת בבריונות על הסט של הסדרה, וכשהיו בעיות בלו"ז או בסצנה, היא הייתה משתוללת ועוצרת את הצילומים. העובדים מספרים שהיא גם בוסית נוראית, שיכולה לפוצץ יום צילום אם דברים לא הולכים בדרך שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully