וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא ריאליטי טוען שכוכבת "חברים" היא האישה הנוראית ביותר שפגש בחייו

5.9.2022 / 23:49

כוכב סדרת הריאליטי "הוליווד הילס", ספנסר פראט, חשף בטיקטוק שהסלבריטאית גסת הרוח ביותר שפגש בחייו הייתה כוכבת "חברים" ליסה קודרו (פיבי בופה). הוא טען שאמרה לאשתו בפניו שהוא עוד ירצח אותה. וואלה! סלבס בודקת אפשרות שזו אחותה התאומה, אורסולה

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

חודש לאחר שהרקדנית ג'וג'ו סיווה שיתפה וידוי כואב בטיקטוק לפיו כוכבת "צער גידול בנות", קאנדס קמרון ביורה, היא הסלבריטאית הכי גסת רוח שפגשה בחייה, כוכב הריאליטי ספנסר פראט החליט להוציא גם הוא רפש על סלבס שפגש בחייו וסיפר שהסלבריטאית הכי גסת רוח שהוא פגש היא ליסה קודרו, הלא היא פיבי בופה מ"חברים". על די.ג'יי. טאנר עוד יכולנו להעלים עין, אבל ללכלך על פיבי זה כבר משהו שאי אפשר לעבור עליו בשתיקה.

בסרטון קצר שפורסם בסוף השבוע האחרון השיב כוכב "הוליווד הילס" בן ה-39, שידוע בגילוי הלב והציניות שלו, לשאלה "מי הסלב הכי נורא שפגש בחייו?" והתשובה שלו הייתה חד משמעית: "הו, זה קל. פיבי מ'חברים'. ללא ספק אחד האנשים הנוראיים ביותר שפגשתי".

צפו בו פותח על פיבי:

התחילה את הטרנד? ג'וג'ו סיווה מלכלכת על כוכבת "צער גידול בנות", קאנדס קמרון ביורה

בסרטון המשך סיפר על המפגש הבלתי נשכח ההוא עם ליסה קודרו, היום בת 59. הוא נזכר במסיבה שאירח יו"ר NBC ב-2009 במאליבו , אליה הוא הגיע עם אישתו, היידי מונטאג. לדבריו זו הייתה מסיבת "אליטת הסלבס" הראשונה שלהם אך לדבריו "זה היה ברור מהרגע שהגענו לשם שאף אחד לא רצה אותנו שם". הוא הוסיף: "בזמן שאנחנו יושבים שם וצורכים מעט קוויאר, פיבי פונה אלינו. זה היה קצת מפתיע מכיוון שאף אחד לא דיבר איתנו בכלל במסיבה". בסרטון נוסף המשיך את סיפורו: "אז אנחנו עומדים ליד הבופה, כשפיבי בופה מגיעה וממש מולי אומרת להיידי שהיא צריכה להתרחק ממני מהר ככל האפשר, כי אני הולך לרצוח את היידי ושיש לי עיניים של רוצח סדרתי".

זה קצת נשמע לנו כמו גחמה של האלטר אגו של פיבי, רג'ינה פלנג'י, או אולי כמו אחותה האנוכית אורסולה (במקור מ"משתגעים מאהבה") - אך פראט טוען שמה שקרה שם היה אמיתי לגמרי. הוא הוסיף: "היידי חיכתה לראות אם זו בדיחה. אולי זה קטע, מערכון... אולי זו תכנית עם מצלמה נסתרת וזו הסיבה שהוזמנו למסיבת האליטה הזו. בלי לצחוק, היא פשוט הלכה משם וזה בדיוק היה הרגע הכי מגעיל שחוויתי בחיי עם בן אדם".

החלק הראשון בסיפור שלו:

וככה זה המשיך:

אולי זו הייתה אורסולה?

הסרטון של פראט, שצבר אלפי לייקים ותגובות, הגיע לאחר שמערכת היחסים המורכבת והסוערת שלו עם מונטאג הוצגה על המסך בתכנית הריאליטי - וכנראה שליסה קצת פחות אהבה את יחסו של פראט לזוגתו באותו זמן. מאז בני הזוג הבהירו במספר הזדמנויות שהקונפליקט ביניהם הוקצן עבור המצלמות. בזמן המפגש כביכול, השניים היו כבר נשואים. הם נשואים מאז 2008 וכעת מצפים לילדם השני המשותף שאמור להיוולד בדצמבר.

הרגעים הגדולים של פיבי ואורסולה ב"חברים"

פיבי תחת מתקפה?

ספנסר פראט לא לבד. בת'אני פרנקל, כוכבת "עקרות בית אמיתיות של ניו יורק", הגיבה לאחד הסרטונים שלו וכתבה: "זה מטורף. היא הייתה בתכנית האירוח שלי וגם לי הייתה חוויה מטורפת איתה". כמובן שהתגובה שלה גררה פניות אישיות מאלפי צופים שהתחננו שתשתף את החווייה האישית שלה עם קודרו.

בסרטון תגובה לסערה סביבה היא סיפרה: "כשהיא (ליסה) הייתה בתכנית האירוח שלי, היא בלטה בתור האדם שהכי פחות רצה להיות שם. זה הרגיש כאילו פניתי אליה בסופרמרקט כדי לראיין אותה והיא ענתה לי 'מה את פונה אליי במחלקת האוכל?' אבל זה היה בסט של תכנית אירוח. שאלתי אותה שאלות מאוד פשוטות ואפשר היה לראות שהיא לא רצתה להיות שם וזה הרגיש ככה לשתינו. אני בטוחה שליסה קודרו היא אישה מקסימה ושחקנית נהדרת. לא רוצה להגיד שום דבר נגדה או נגד ספנסר. פשוט נתקלתי בתגובה שלו וזה הצחיק אותי כי זה ישר העלה בי את הזיכרון המוזר הזה. רגע מאוד זכור איתה מתכנית האירוח שלי".

הנה הסיפור המלא שלה:

לכם זה נראה שהיא לא רוצה להיות שם?

עד לשעת פרסום הכתבה, הנציגים של קודרו, פראט ופרנקל לא הגיבו לבקשותיהם של Page Six של הניו יורק םוסט או של פוקס ניוז להגיב בנושא.

וואלה! סלבס מציעה לספנסר פראט להיזהר בטיסה הבאה שלו, כי ציפור לחשה לה שיש בעיה בפלנג'י השמאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully