וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, אלכוהול ובושות: הילדים המופרעים של הפוליטיקאים

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 11:15

ילדים של פוליטיקאים צריכים לשמור על חזות ממלכתית, מחונכת ומנומסת. לפעמים זה לא ממש עובד, והם עשו פאדיחות לכמה מהמנהיגים הגדולים ביותר בעולם. וואלה! סלבס פורקת

דונלד טראמפ עוזב את מגדלי טראמפ בניו יורק יומיים לאחר הפשיטה על אחוזתו בפלורידה, 10 באוגוסט 2022. רויטרס
השיער מהפנט. דונלד טראמפ/רויטרס

השבח לאל, כל התפילות נענו וילדי ישראל חזרו לגנים ולבתי הספר. אוגוסט, שהפך לחודש הקשה ביותר בלוח השנה, הגיע לסיומו ושנה חדשה של חינוך באה עלינו לטובה (עד החופשה הבאה).

אם תשאלו כמה ראשי ממשלה ונשיאים בארץ ובעולם, שליטה במדינה ומערכת חינוך מתפקדת (למחצה, כשמדובר בישראל), היא לא ערובה לילדים שמביאים נחת. אם כבר, מתברר שראשי ממשלה צריכים להתמודד עם סקדנלים וניסיון לנקות אחרי הילדים שלהם הרבה יותר מאשר לעמוד מאחוריהם בגאווה - ולא אנחנו ממש לא מדברים על הפאדיחה שעשתה מליה אובמה למשפחה כשהיא צולמה מתנשקת או מעשנת בקולג'. הנה כמה דוגמאות למי שפספסו כמה שיעורי חינוך:

פטי דיוויס: אבא, אל תטיף!

פטי דיוויס לא השתמשה בשם המשפחה של אביה רונלד רייגן, ואולי זה לטובה. דייוויס כתבה ספר חושפני שהיה אמנם בדיוני, אבל "כלל אלמנטים מחייה". אחריו היא פרסמה אוטוביוגרפיה, שבה גילתה סודות משפחתיים ועוררה דרמה.

כמה שנים לאחר מכן, ב-1994, היא דגמנה למגזין פלייבוי בגיליון שעד היום נחשב לאחד השערורייתיים אי פעם. כמובן שזה לא סיפר אותה, ובגיל 58 היא דגמנה שוב בעירום, הפעם לשער של מגזין MORE. בבגרותה, הודתה דיוויס שהייתה ילדה בעייתית: "אני לא כועסת ומורדת כפי שעשיתי בילדותי. לקח לי הרבה זמן ללמוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ג'נה וברברה בוש: המזייפות

ג'נה בוש מתחתנת בטקסס. The White House,Shealah Craighead, AP
ג'נה בוש מתחתנת בטקסס/AP, The White House,Shealah Craighead

ג'נה וברברה בוש, הבנות הצעירות של ג'ורג' בוש נעצרו על שתיית אלכוהול כשהיו מתחת לגיל 21, עבירה לא פשוטה בארצות הברית -גיהוק-.

בנוסף, היה ניסיון לשימוש בתעודות זהות מזויפות לצורך קניית אלכוהול (כי מי כבר היה מזהה את הבנות של הנשיא?) ובין לבין הן בעיקר התעללו בשירות החשאי: ברחו מהמאבטחים שלהן, עברו ברמזורים אדומים כדי שלא יעקבו אחריהן ובאופן כללי לא התנהגו כמו הבנות של האיש החזק בעולם.

טראמפ ג'וניור: תפוח ועץ

משפחת טראמפ בכנס בניו יורק, 2017. רויטרס
משפחת טראמפ בכנס בניו יורק, 2017/רויטרס

מה כבר אפשר לצפות מבנו של דונלד טראמפ, שגם נושא את שמו של אביו הוולגרי? ובכן, מסתבר שמבחינתו זה היה ממש בסדר להיפגש עם עו"ד רוסי כשנסיבות הפגישה היו כנראה קבלת מידע מפליל על הילרי קלינטון. ככה, לסיפתח נאה כדי שתבינו מי הבחור.

בנוסף, טראמפ ג'וניור נעצר על שיכרות בציבור עוד לפני שאבא היה נשיא ארה"ב, צייץ דברים כמו "אם היתה לי קערת סקיטלס והייתי אומר לכם ששלושה יהרגו אתכם - האם הייתם לוקחים חופן? זו בעיית הפליטים הסורים שלנו", כי כולו לב. בין פגישה לציוץ, הוא עורר סערה וסלידה עזה כי צד חיות מוגנות. קסם של בחור..

מתיחה שהשתבשה: קים ג'ונג נאם

קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של מנהיג צפון קוריאה שחוסל בהתנקשות. פייסבוק, צילום מסך
קים ג'ונג נאם, אחיו למחצה של מנהיג צפון קוריאה שחוסל בהתנקשות/צילום מסך, פייסבוק

כשאבא שלך הוא קים ג'ונג איל ואחיך למחצה הוא קים ג'ונג און, השערוריות לא מפתיעות, אבל זו של קים ג'ונג נאם דווקא כן. הוא אמור היה להיות היורש של אביו, אבל הביע התנגדויות לשלטון - מה שהביא את אביו להגלות אותו מהמדינה.

בנוסף, השמועות דיברו על כך שהוא הומוסקסואל, מה שעלול היה להיות סיבה נוספת לגלות. הוא נעצר ביפן על ניסיון לשימוש בדרכון מזויף בטענה שרצה לבקר בדיסנילנד, ומותו היה ביזארי לא פחות מחייו.

בשנת 2017, שתי נשים תקפו את קים בשדה התעופה באמצעות גז עצבים. הוא מת, והנשים סיפרו בחקירתן שנתבקשו לתקוף אותו כחלק מתוכנית מתיחות, ולא ידעו במי מדובר.

לואי סרקוזי: התחיל בגיל צעיר

מתברר שאפשר לעשות בעיות כבר בגיל 15, כפי שעשה בנו של ניקולא סרקוזי. לואי הצעיר זרק עגבניות על שוטרת שעמדה מחוץ לארמון האליזה, פעולה שעוררה סערה וגרמה לשוטרת להגיש תלונה רשמית. האירוע נפתר כשנשיא צרפת התנצל והתלונה בוטלה - אך עצם הביטול עורר סערה נוספת, כשהציבור חשב שמדובר בניסיון השתקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully