וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובילות או קורבנות? בנות משפחת קרדשיאן לקחו את הפלסטיקה למקומות חדשים

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 8:47

בנות המשפחה הכי מוכרת בעולם דאגו לשפץ את המראה החיצוני שלהן כדי שיפרוץ מוסכמות ויתאים לז'אנר מסויים של גברים. אז מה קורה כשמתחרטים? וואלה! סלבס מחמצנת

תמיד כיף לקבל עוד שערוריה טובה מבית משפחת קרדשיאן. הסקנדלים כל כך מתוזמנים, שלפעמים נראה לנו שקריס ג'נר יושבת שנה מראש ומתכננת את התסריט של המשפחה שלה רק כדי להחזיק אותנו מעוניינים.

רק בחודשים האחרונים קיילי הביאה לעולם בן ששמו עדיין לא נחשף, קלואי והאקס הבוגדני טריסטן תומפסון, הביאו לעולם ילד בעזרת פונדקאית לאחר שהוא בגד בפעם המיליון, קנדל והחבר נפרדו ואז חזרו והחדשות הגדולות ביותר הן כמובן הפרידה המתוקשרת של פיט דיווידסון וקים.

אבל ממש כמו בסרט או בסדרה טובה, העלילה היא סיבה טובה לצפות, אבל מה שקורה מתחת לפני השטח בדרך כלל מעניין יותר. תמיד יש תת עלילה שמנהלת את העניינים, יסודות שסביבם נבנה כל היתר.

במקרה של הקרדשיאנ'ז, כל הסקנדלים והעלילות סובבים סביב קו מנחה אחד - הן שוברות מוסכות. הן בנות המשפחה שלקחו את כל מה שהתרגלנו אליו, וריסקו לרסיסים. הן עשו את זה עם סטנדט היופי והיו האחראיות לעובדה שנשים התחילו לאהוב את עצמן גם אם הן לא מידה 0, הן הפכו ניתוחים, שיפוצים ובאופן כללי את ההתעסקות במראה החיצוני ללגיטימית ופתוחה, הן היו בין הראשונות להפוך מכוכבות ריאליטי לכוכבות לגיטימיות ועשו עוד אינסוף צעדים ששינו את פני התעשיה ההוליוודית והעולם.

אחד מאותם צעדים גדולים היה נישואי התערובת, היישר אל תוך הפנים המזועזעות של כל גזעני העולם. קים, קלואי, קיילי ואפילו קריס יצאו עם גברים שחורים באופן כמעט אקסקלוסיבי. בין אם הדבר נעשה באופן מודע וקר או מאהבה טהורה, אין ספק שגם חייהן האישיים הביאו לגיטימציה נוספת לזוגיות מעט שונה ובדרך ריסקה עוד מוסכמה חברתית בעייתית.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ואם תשאלו את רכלני האינטרנט - הדבר היה מודע. עד לפני כמה שנים' הנשים לבית משפחת קרדשיאן הציגו סטנדרט יופי שהיה אהוב במיוחד על גברים שחורים - בגדים צעקניים וצמודים, איפור מוגזם ובעיקר תחת וירכיים לא פרופורציונאליים למידות הגוף שלהן.

כן, לכולן היה ישבן גדול, לכולן היו ירכיים רחבות, וכולן נראו כמו כוכבות בקליפ של ראפרים, והשמועות תמיד דיברו על כך שכולן עברו ניתוח שנקרא BBL - Brazilian but lift - הרמת ישבן ברזילאית.

אבל אם שמתם לב, ממש לאחרונה הקרדשיאנז נראות אחרת. כאילו, ממש אחרת. מבובות פלסטיק מתנפחות הן אימצו מראה הוליוודי קלאסי שמערבב בין הוליווד לכסף ישן, כשקים מובילה את המהלכים עם שמלת המאט גאלה של הכוכבת ההוליוודית הגדולה מכולם - מרילין מונרו, שיער בלונדיני וגוף שמתחיל להתקרב לפרופורציות של 90-60-90. גם קלואי השתנתה והיא מציגה גזרה שכוללת שיער בלונדיני קצר ואלגנטי וגוף שדוף שמזכיר סופר מודלז משנות ה-90.

קים קרדשיאן בשנת 2008 ובשנת 2022. gettyimages/@kimkardashian, עיבוד תמונה
יחי ההבדל/עיבוד תמונה, gettyimages/@kimkardashian

השמועות מצד אלו שמבינים מהוליווד מדברות על כך שאחת הסיבות העיקריות לשינוי, היא העובדה שהן התחילו להתאים את עצמן לסטנדרט היופי שאהוב על גברים לבנים. למה? כי שחור זה כבר לא שובר מוסכמות ולא מגניב.

אתם יודעים מה כן שובר מוסכמות ומגניב? פיט דווידסון. קומיקאי צעיר ולוהט שנכרך אחרי קים כמו כלבלב מאוהב. ועם מי קלואי יצאה, על פי השמועות? מנהל הון לא מוכר שלא מצטלם (ואולי לא קיים - אבל היי, בעולם של הקרדשיאנז, אם מדברים על זה, זה כנראה נכון).

אחרי שהן טיפסו מביבי הריאליטי, שברו מוסכמות וגרמו לכל הנשים לחפש לעצמן חבר ראפר, הן כמובן עושות עוד סיבוב פרסה ומוכיחות שגם הטראש האלגנטי ביותר מחבב לוק קלאסי של כסף ישן, ויש סיכוי שבקרוב נראה אותן יוצאות עם אצולה אירופאית מתנשאת רק כדי להוכיח שהן יכולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully