וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבתא של בן אביבי: "הוא ומעיין היו מדהימים, חבל שזה נגמר"

עודכן לאחרונה: 15.8.2022 / 15:06

לאה, סבתו של בן אביבי מחתונמי, כבשה את לבו של הקהל שצפה בתכנית. עכשיו הוא קוטפת את פירות התהילה, וסיפרה באירוע פומבי האם היא בקשר עם מעיין ומה עלה בגורל התכשיטים. וואלה! סלבס מאוהבת

בן אביבי וסבתא לאה/מערכת וואלה

העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" הגיעה לסיום והביאה לנו מספר שיא של זוגות שנשארו יחד, כמה שברונות לב מבאסים ואישה אחת בלתי נשכחת: לאה, סבתו של בן אביבי.

הסבתא והנכד הגיעו הבוקר (ב') לאירוע מתוקשר, ואנחנו ניצלנו את ההזדמנות כדי לשמוע מלאה מה היא חשבה על הזוגיות של בן ומעיין דורי.

"הם היו מדהימים ביחד, שניהם. מה שהיה - היה. זה נגמר וחבל, חשבתי שהיא תהיה תוספת למשפחה וטעיתי. זו לא אני שצריכה לבחור, זה הוא שצריך לבחור".

אורנה דץ. רפי דלויה,
חמודים. אורנה דץ ואביה/רפי דלויה
שגב משה. רפי דלויה,
בנים גידלתי ורוממתי. שגב משה ואימו/רפי דלויה
סנדרה רינגלר. רפי דלויה,
רואים מאיפה חוש הסטייל הגיע. סנדרה רינגלר ואימה/רפי דלויה

כזכור, בין לאה ומעיין נרקם קשר מיוחד מהרגע הראשון בו נפגשו, והשתיים שוחחו מאז שהתכנית הסתיימה: "החמאתי לה בפייסבוק ודיברנו בווטסאפ פעם אחת", סיפרה לאה. אז איזה טיפים היא רוצה לתת לכלה הבאה של בן, ומה עלה בגורל התכשיטים שהעניקה למעיין? צפו בריאיון המלא בראש הכתבה!

אביבי וסבתו הגיעו להשקת סניף חדש של "גודלייף" ברמת גן, ופגשו גם את אורנה דץ ואביה, סנדרה רינגלר ושגב משה שהגיעו עם האימהות שלהם, לינדה וג'ולי, ועוד רבים וטובים.

וואלה! סלבס קיבלה פעם תכשיטים מהאקס, אבל היא שמרה אותם לעצמה. אותם, ואת הרומן שניהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully