וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרידות והריבים: חייו הסוערים של צביקה פיק

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 14:26

המוזיקאי המוכשר שהלך לעולמו בגיל 72 הותיר אחריו, מלבד שורה ארוכה של להיטי ענק, גם לא מעט ציטוטים ומערכות יחסים שעוררו סערה. וואלה! סלבס זוכרת

צביקה פיק/מגד גוזני

המוזיקאי המוכשר צביקה פיק הלך היום (א') לעולמו. פיק, שנחשב לאחד מחלוצי הפופ במדינת ישראל, הותיר אחריו חיים מעניינים ומלאי עשייה, ואנחנו לא מדברים רק על מוזיקה נפלאה אלא שערוריות שכיכבו במדורי הרכילות. למרבה הפלא, למרות שמדובר באחד האנשים המפורסמים ביותר במדינה, פיק הצליח לשמור על חייו האישיים הרחק מאור הזרקורים. למרות מעמדו הרם, הוא שלט באופן מוחלט בדרך בה חייו הצטיירו בתקשורת.

מלבד מלתחה אקסטרגוונטית, פיק חי אורך חיים לא שגרתי, אליו נחשפנו כולם בריאליטי "המאסטרו". צביקה וזוגתו דאז שירה מנור העניקו גישה חופשית של מצלמות לחייהם, וזכינו לראות אותם בביתם המפואר, במסעדות ואפילו בסופר.

בני הזוג הכירו כאשר מנור הייתה בת 18, ופיק היה מבוגר ממנה ב-36 שנים. הם הכירו במסיבה, ואחרי שנתקלו זה בזו במספר אירועים חברתיים, החליטו לנסות ולנהל מערכת יחסים. ההימור השתלם.

מרכז דוידוף צביקה פיק ושירה מנור. אביב חופי
האישה שאיתו/אביב חופי

בני הזוג, ובעיקר מנור, חטפו אש מכל עבר. היא זכתה לשמות גנאי, נטען שהיא איתו רק בגלל שהוא גבר עשיר, ומצפייה בתכנית הריאליטי הצטיירה מערכת יחסים לא קונבנציונלית. למרות הביקורת שנמתחה עליהם, השניים הצליחו לשמור על בית יציב ואוהב, והביאו לעולם שני בנים משותפים.

בריאיון שהעניק פיק לוואלה! סלבס בעבר, סיפר על מערכת היחסים: "אם יש לך זוגיות יפה, ויש לי זוגיות יפה עם שירה, טבעי שיגיעו גם ילדים. אני מאושר להיות אבא. טפו טפו, אני אדם מאושר".

מנור עמדה לצידו של פיק לאחר שעבר אירוע מוחי בשנת 2018, אולם שלוש שנים לאחר מכן התברר שהשניים החליטו להיפרד אחרי 17 שנים ביחד. מספר ימים אחרי הדיווחים על הפרידה, התברר ששירה מנהלת מערכת יחסים חדשה עם גבר אנונימי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

פיק ניהל מערכת יחסים נוספת, וסוערת במיוחד, עם דנה אינטרנשיונל. בשנת 1998 אינטרנשיונל עשתה היסטוריה, וזכתה באירוויזיון עם השיר "דיווה" אותו כתב פיק. החברות הקרובה של השניים עלתה על שרטון לאחר הזכייה, ופיק התייחס למשבר בשלל ראיונות שהעניק.

"מצער אותי שבכל הזדמנות היא עוקצת אותי או מדברת על הכסף שהרווחתי מ'דיווה'. אלוהים אדירים, אני כתבתי את השיר הזה! סתמתי את הפה עשור שלם, ולאחרונה החלטתי שלא עוד. ממש מצער אותי שאני נמצא בפה שלה כל הזמן, זאת איזו שריטה כזאת אצלה. היא פשוט נטפלת אלי", סיפר בראיון למעריב.

אינטרנשיונל ספדה לפיק היום, וסיפרה על מערכת היחסים ששררה ביניהם: "צביקה היקר, אני אוהבת אותך מאוד. אחרי הזכייה באירוויזיון היחסים בינינו התקלקלו, אבל עכשיו אני יכולה להגיד את מה שלא אמרתי לך בקול: תמיד אהבתי אותך. היינו הפכים באופי".

צביקה פיק. ניר פקין
תמיד אותו חלום/ניר פקין

"החיבור בינינו היה מיידי. לא הפסקנו לצחוק ביחד וזה צד שלא הרבה הכירו בך. יומיים אחרי הגיעה קסטה עם השיר 'אני לא יכולה בלעדייך', וחודש אחרי כל המדינה שרה אותו. שלוש שנים אחרי הגיע 'דיווה'. ההצלחה הכי גדולה בקריירה של שנינו והשבר הגדול ביחסים בינינו. כשנפגשנו התחבקנו וצחקנו על הריב התקשורתי, אבל מאז לא עבדנו יחד. לפני חודש שי אמר לי שהוא קבע איתך מפגש. שנבוא אליך הביתה. אין לך מושג כמה שמחתי. לא הספקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully