וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרלה או וידוי? המשבר הזוגי של סטטיק ושרית מעורר סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 14:39

פוסט אנונימי שעלה בקבוצת פייסבוק מזכיר בצורה מחשידה את מערכת היחסים בין סטטיק ושרית פולק. האם הוא פנה לעזרת ההמונים, או שמדובר בבדיחה שיצאה משליטה? וואלה! סלבס משקמת

סטטיק, שרית פולק ביום חתונתם. ניר פקין
באסה. סטטיק ושרית פולק/ניר פקין

בתחילת השבוע המדינה כולה רעשה וגעשה לאחר שפורסם כי סטטיק ואשתו שרית פולק, חווים משבר זוגי קשוח. מערכת היחסים של השניים עלתה על שרטון, וסטטיק עזב את ביתם המשותף בחיפה ועבר להתגורר אצל חבר.

ביממה האחרונה פוסט ויראלי מטריף את הרשתות החברתיות, כיוון שהוא מזכיר באופן חשוד את השתלשלות העניינים בין בני הזוג. מדובר בוידוי אנונימי שפורסם בקבוצת הפייסבוק "טיפול זוגי וידויים", וכיוון שזהותו של הכותב לא ידועה, יש מצב שזה סטטיק, או לפחות מתחזה יצירתי במיוחד.

סטטיק. פייסבוק, צילום מסך
סטטיק/צילום מסך, פייסבוק

"אז עכשיו הגיע תורי להיעזר בחכמת (אני מקווה) ההמונים: התחתנו קצת לפני קצת יותר משנה באירוע נוצץ, אחרי ארבע שנים של זוגיות וחתונה שנדחתה פעמיים בגלל מגפת הקורונה. אותו ראש, קשר אוהב, מפרגן ובונה. היא מעולם לא ניסתה לקצץ לי בכנפיים ותמיד סמכה עליי למרות שאני עובד בתחום עם הרבה פיתויים ובעיקר למי שמצליח בו.

לפני כמה חודשים, בעקבות מידע שהגיע אליה (ולא רק אליה) על ידי יריב עסקי (לא באמת ברמה שלי) כאילו שהיה לי עסק עם מישהי אחרת, משהו בה נשבר. עוד לפני היו סיפורים שאנשים רעים ספרו אבל היא תמיד סמכה עליי וגם אני הענקתי לה הרגשה של בטחון. לצערי הפעם ההד של הדברים היה מטורף.

אנשים לא הפסיקו להתעסק בזה, ובכל פעם שחשבתי שהיא ממשיכה הלאה, משהו בדינמיקה משך חזרה פנימה. לא עזר שאפילו הגשתי תביעה משפטית כנגד ממציא הדברים. הכל נהרס. החיים בבית הפכו לבלתי אפשריים עבורנו ועברתי להתגורר עם חברים. מתגעגע אליה..מה עושים?
עדינות איתי, תודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
סטטיק רון נשר. אינסטגרם, צילום מסך
יריב עסקי, הא? סטטיק ורון נשר/צילום מסך, אינסטגרם

חלק מהגולשים ענו ברצינות לפוסט והעניקו עצות נהדרות, אבל אחרים זיהו את הסיפור והחליטו שמדובר בהטרלה נהדרת. "בוא'נה ג'ורדי הגזמת!", הגיב גולש אחד ואילו אחר כתב "בטח היא אומרת שהכל היה סתם".

אז מי פרסם את הפוסט?

סטטיק
טרול מוצלח
9510 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully