וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אכזבת העונה, עלוב נפש": בן מחתונמי מותקף ברשתות

עודכן לאחרונה: 28.7.2022 / 11:59

בן אביבי, שהשתתף בעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", הפך להיות אחד הגברים השנואים ביותר ברשת לאחר שנחשף כי ניהל רומן עם מתמודדת אחרת מהתכנית. וואלה! סלבס טוקבקיסטית

בן אביב ומעיין דורי. אביב חופי,
נגמר בדמעות. בן אביבי ומעיין דורי/אביב חופי

הצופים הנלהבים של "חתונה ממבט ראשון" גילו אמש (ד') שההפקה ניסתה להסתיר סוד בדמוי מערכת יחסים קצרה, שנרקמה בין רינת כץ ובן אביבי, שבחר להמשיך התהליך עם מעיין דורי.

בריאיון שהעניקה לוואלה! סלבס, סיפרה דורי שאביבי הוא זה שנפרד ממנה, והוסיפה שנפגעה מאוד מהדרך בה בחר לעשות זאת. משהתגלה שניהל רומן קצרצר עם כץ רגע אחרי סיום מערכת היחסים, העלבון מובן מאוד.

נראה שחשיפת הפרשה הפכה את בן לאחד הגברים השנואים ביותר ברשת, והעוקבים לא היססו לכתוב לו מה דעתם עליו ועל ההתנהלות שלו. חשוב לציין שלצידם, יש לא מעט אנשים שהביעו תמיכה בו ובבחירותיו.

חתונמי חתונה ממבט ראשון רינת דניאל. קשת 12, צילום מסך
לא שרדו. רינת ודניאל/צילום מסך, קשת 12

"בן אדם עלוב", כתבה גולשת אחת ואילו אחרת הגיבה "הסרתי עוקב! מזמינה את כל הנשים להסיר, שלא יהנה לרגע מהמעשים שלו". גולש אחר הגדיל לעשות, ושלח לאביבי הודעה פרטית ועוקצנית במיוחד.

"זה שהיית עם רינת רק מוכיח שאתה אוהב בנות בלונדיניות, רזות ושטחיות. האמת שממש אהבתי אותך בהתחלה, אבל באיזשהו מקום אתה הגבר המצוי. ואתה לא חייב לאהוב את מעיין או להימשך למרות שהיא מהממת, סופר אינטליגנטית ואיכותית בעיניי, אבל פשוט היה נראה שבטלויזיה היה 'מביך' בעיניך לצאת עם איזה מידה 44, וחבל שכך. בדרך כלל כשמתבגרים מבינים שיש דברים מעבר לבלונדינית ורזה. אגב, מעין נראית פי 10 יותר טוב מרינת".

בן לא נשאר חייב וענה לגולש, כפי שפורסם אצל ערן סוויסה. "שתיהן מהממות בדרכן, אני אוהב נשים נקודה. אצלך בראש יש תיעדוף אחי, תסתכל פנימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן אביבי חתונה ממבט ראשון. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
עסקים כרגיל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

אך התשובה של בן, כאמור, לא סיפקה את הגולשים שתבעו את עלבונה של מעיין. "בן הוא אכזבת העונה!
לא הצליח להפנים שמישהי מידה 44 יכולה להיות מושלמת! ממש עצוב שנשבר לה הלב ושתכלס הוא הוליך אותה שולל כל העונה! מהחופה הוא ידע שזה לא בשבילו ופשוט נהנה מהסקס והמשיכה שלה וכל הפוצי מוצי! מעיין נסיכה אמיתית הוא לא מגיע לקרסוליים שלה. מגיע לה גבר אמיתי ולא איך שפוחד ממידת מכנסיים!".

אז בצד של מי אתם?

מעיין! מגיע לה יותר טוב
בן, שהלך עם האמת שלו
23255 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully