וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל שלביה: "ברור שאני רואה את עומר כאבא של הילדים שלי"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 14:56

הדוגמנית ההורסת חזרה מחופשה מפנקת היישר לעבודה, וסיפרה בפתיחות על מערכת היחסים שלה ושל עומר אדם, המגורים בנפרד והסרת העוקב מהאקס. וואלה! סלבס פורחת

יעל שלביה/מערכת וואלה!

בחודשים האחרונים מערכת היחסים בין עומר אדם ליעל שלביה מרתקת את המדינה כולה. בני הזוג, שאישרו את הרומן הרותח בחודש מאי האחרון, מבלים בכל העולם ולא חוסכים מהעוקבים ברשתות החברתיות את האהבה הגדולה ביניהם.

אתמול (ג'), ורגע לפני ט"ו באב, שלביה הגיעה לצילומים לכבוד קמפיין חדש של זר פור יו. לרגל המאורע החגיגי, היא התיישבה לשיחה עם וואלה! סלבס וסיפרה על מערכת היחסים עם אדם, אחד האנשים העסוקים ביותר במדינה.

"כל רגע איתו זו מחווה, אנחנו מאוד רומנטים אחד עם השניה. אני עובדת בבוקר, הוא בערב ואנחנו נפגשים בין לבין. מוצאים את הזמן".

יעל שלביה. עדן גניש לzer4u,
שושנה בין החוחים/עדן גניש לzer4u
יעל שלביה. עדן גניש לzer4u,
ויש גם אאוטפיט בכחול/עדן גניש לzer4u

אז למה הם עוד לא עוברים לגור ביחד? "זה מוקדם מדי", אמרה שלביה. "יש לי דירה משלי ורק עכשיו עברתי אליה. אני אוהבת אותה, וכשזה יגיע אתם תדעו". אז כמה מערכת היחסים בין השניים רצינית? "מי שמכיר אותי יודע שלא הייתי נכנסת לזה אם לא הייתי רואה בזה עתיד. ברור שאני רואה אותו כאב ילדיי".

בזמן שהדיבור על בן הזוג הנוכחי קולח ואוהב, דברים התחילו להסתבך ברגע שהגענו לאקס, ברנדון קורף. אז מי הוריד למי עוקב, למה הם נפרדו והאם הם עדיין בקשר? צפו בראיון המלא בראש הכתבה!

וואלה! סלבס ניהלה רומן עם זמר מפורסם, אבל הוא נגדע באיבו כשאהובה מצא מקלט מס באיי קיימן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully