וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאלה קוגן: "לא ידעתי אם אשרוד את הסרטן במוח"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 9:47

השחקנית והדוגמנית חגגה את יום הולדתה, חודשים ספורים אחרי שעברה ניתוח מסובך להסרת גידול ממוחה, וכתבה פוסט נוגע ללב על החוויה הקשה שעברה. וואלה! סלבס מנצחת

בחודש פברואר האחרון חשפה הדוגמנית והשחקנית גאלה קוגן שהיא מתמודדת עם גידול שהתגלה במוחה. היא עברה ניתוח מורכב שהסתיים בהצלחה, ואתמול (ג') היא חגגה את יום הולדתה.

קוגן כתבה בחשבון האינסטגרם שלה על התאריך, שקיבל משמעות חדשה אחרי החוויה הבריאותית הקשה שעברה: "הופ הופ טרללה גדלתי בשנה, והפעם היום הולדת מיוחדת מאוד עבורי כי נולדתי מחדש וזכיתי בחיים ב"ה.

לא הייתי בטוחה שאגיע ליום ההולדת, לא ידעתי אם אשרוד את הסרטן במוח וכל מה שהוא הביא איתו. והנה הנני ב"ה ללא הגידול, מחלימה ומתאוששת, ממוקדת בהחלמה השלמה וברפואה שלמה. זה מסע וזה תהליך וככל שאני לומדת להרפות בתוכו, אני מרגישה את החיים ממש ממש אחרת".

קוגן, שהעלתה תמונה בה היא חובשת פאה סגולה, המשיכה וכתבה על הדברים שלמדה להעריך מחדש: "למדתי המון השנה לגבי ערך החיים, לגבי הכרה בטוב, לגבי חברות אמת, אמת, משפחה, כנות ותכלית בחיים וכמה שהכל זמני והגלגל ממשיך ומסתובב לו. אני מלאה תודה אינסופית על הזכות להיות בחיים ולקבל את הזכות של להוולד מחדש ולהמשיך את מסע ההגשמה שלי .

אני שמחה שכך הדברים התגלגלו, כלום לא מובן לי מאליו והכל יכול להסתיים ברגע. להיות עם האהובים לי באמת, להמשיך להאמין בטוב, להזין את עצמי בתדרים מרפאים דרך החברה שלי ודרך מה שאני מוציאה החוצה ומקבלת פנימה.

פגשתי את המוות מקרוב בהליך שעברתי ובניתוח, פגשתי את אותו האור שכל חיי חקרתי, התחושה הייתה של איחוד מופלא של כל חלקי. אני מאחלת לעצמי ולכולנו להיות קשובים לאור העצום שאנו שבצלמו נבראנו. שנשמח מלא, נהיה בריאים ונהנה - גן עדן זה כאן ועכשיו על אמת".


וואלה! סלבס חוגגת יום הולדת אחת לשבוע, סתם כי היא אוהבת לקבל מתנות. כזו היא, חמדנית.

  • עוד באותו נושא:
  • גאלה קוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully