וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברזים נפתחים: כוכבי NOW יפגשו אתכם בדרך לחופשה באילת

בשיתוף יטבתה

31.7.2022 / 16:14

התגעגעתם? ברזי השוקו בקיבוץ יטבתה חוזרים: לראשונה, כוכבי הרשת של NOW, מבית וואלה ו-ECO99FM, עומדים לצאת מהאולפן כדי לפגוש אתכם. מה בתפריט? שוקו חופשי, סלפי עם היוצרים שלנו ואתגרי טיקטוק לכל המשפחה

בווידאו: ריאיון עם כוכבי NOW/מערכת וואלה!

הם מככבים לחוד בטיקטוק ובאינסטגרם, אבל כשהם נפגשים כולם ביחד זה בכלל קרנבל. כבר למעלה משנה שהם עובדים יחד בבית התוכן NOW, שאם עדיין לא הכרתם מדובר בפרופיל הכי קורע ברשתות החברתיות, מצלמים באולפני וואלה ומגיבים על כל אירוע בידור גדול.

עכשיו, הם יוצאים מהמסכים ומודיעים שבימי חמישי, לאורך כל חודש אוגוסט, תוכלו גם לפגוש אותם באירוע השוקו הגדול במדינה שייערך בקיבוץ יטבתה. אז אם צפויה לכם נסיעה ארוכה עם הילדים לאילת החודש, זו העצירה שתצטרכו.

אז תנו להם כבוד - לישי סלמן, לירז עוזרי, שירה בר וגל הללי - יוצרי התוכן שבטוח ראיתם כשגללתם בפיד, יראיינו את המטיילים, ידאגו לכם להפסקת שוקו בכל הטעמים ויערכו הפעלות למבקרים, שככל הנראה יהפכו לטיקטוק הבא שיקרע את ישראל.

אגב, לכבוד הנסיעה הארוכה דרומה יושק גם פלייליסט בלעדי באפליקציית ECO99FM שייערך גם הוא על ידי יוצרי התוכן של NOW שיעשו לכם שמח, עוד מהדרך. יאללה, תבואו?

בשיתוף יטבתה
  • עוד באותו נושא:
  • יטבתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully