וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילון מאסק ניהל רומן עם אשתו של אחד ממייסדי גוגל

עודכן לאחרונה: 25.7.2022 / 10:30

על פי דיווחים באתרים מעבר לים, מאסק ניהל רומן עם ניקול שנהאן, אשתו של סרגיי ברין שהיה חברו הטוב של מאסק והשקיע בטסלה. וואלה! סלבס נקמת היורמים

אילון מאסק. Britta Pederson, AP
הלך רחוק מדי. אילון מאסק/AP, Britta Pederson

נהוג לחשוב כי עולמות הטכנולוגיה וההיי טק מורכבים מגיקים לא מזיקים, שיושבים על ערימות של כסף ומשתמשים בו כדי לקנות מכונות ארקייד נדירות. תחשבו שוב, כי העולם שלהם מורכב מתככים, מזימות ורומנים אסורים, ממש כמו במשרד שלכם.

הוול סטריט ג'ורנל דיווח אמש (א') כי אילון מאסק ניהל רומן עם ניקול שנהאן, אשתו של חברו הטוב ואחד ממייסדי גוגל, סרגיי ברין. על פי הדיווח, שנהאן ומאסק ניהלו רומן בשנה שעברה והוא זה שהוביל לגירושיה מברין.

"בני הזוג היו פרודים, אך המשיכו לגור יחד" סיפר מקורב לג'ורנל, והוסיף כי מאסק היה אורח קבוע בביתם של השניים.

עוד דווח כי מאסק היה פרוד באותה תקופה מהמוזיקאית גרימס, אך השניים הביאו בת לעולם בעזרת אם פונדקאית בחודש בו התנהל הרומן. ברין הגיש בקשה לגירושים שבועות ספורים אחרי שגילה על הקשר בין אשתו לחברו הטוב, והנחה את אנשיו למשוך את ההשקעות שעשה בעסקיו של מאסק לאורך השנים.

לאחר הפרסומים, מאסק הכחיש את הרומן בחשבון הטוויטר שלו וצייץ "זה בולשיט. סרגיי ואני חברים ובילינו יחד במסיבה אתמול. פגשתי את ניקול פעמיים בתוך שלוש שנים, ובשתי הפעמים היו עוד אנשים איתנו. שום דבר רומנטי".

וואלה! סלבס חולמת על אקזיט באופן קבוע. לא כספי, אלא התכנית המופלאה בה עפר שכטר חשף ישבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully