וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרית חדד הגישה תלונה במשטרה: "חוויתי מקרה קיצוני"

עודכן לאחרונה: 24.7.2022 / 19:17

ביקור שגרתי בסופר השכונתי הפך לתקרית לא נעימה עבור הזמרת ובת הזוג שלה, תמר יהלומי, לאחר שעובד במקום ניסה לצלם אותן, צעק והתלהם. אז מה קרה שם? וואלה! סלבס צו הרחקה

שרית חדד בתמונה משפחתית. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
דרמה. שרית חדד, תמר יהלומי והבנות נויה ושירה/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

הזמרת האהובה שרית חדד נמצאת באור הזרקורים כבר שנים רבות, אולם היא לא מרבה לשתף פרטים על חייה האישיים. הערב (א') היא חרגה ממנהגה, ושיתפה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא ובת הזוג ההריונית תמר יהלומי עברו חוויה לא פשוטה.

לפי חדד, השתיים ביקרו בסופר וכשיצאו ממנו, נקלעו לתקרית מילולית עם אחד העובדים במקום, שגם ניסה לצלם אותן.

"בדרך כלל אני לא משתפת ביומיום, כי על כולנו עוברים דברים וימים מורכבים, מוזרים. אני לא שונה מאף אחד מכם, חוץ מזה שמכירים אותי ואני חשופה, ויש מי שמנצלים את זה לרעה. היום חוויתי מקרה קיצוני מאוד".

שרית חדד. אינסטגרם, צילום מסך
שרית חדד/צילום מסך, אינסטגרם

חדד המשיכה וסיפרה על שארע: "תמר ואני יצאנו מהסופר, נכנסנו לרכב וספק אם "נישקתי" רכב לפניי. עוד לא הספקתי להזיז את הרכב שלי הצידה, וכבר קפץ עלינו אחד העובדים עם מצלמה והתחיל לצרוח ולהאשים אותי שניסיתי לברוח.

לא משנה כמה הסברתי הוא התלהם, ניצל את המצלמה והיה חדור משימה להוציא אותי מדעתי. כמובן שלא נשארתי חייבת, ואמרתי לו בדיוק מה אני חושבת על ההתנהגות שלו וניסיון השיימינג על חשבוני. הרכב לא היה שלו, הוא היה סתם טרמפיסט של רוע ותשומת לב.

הגשתי תלונה במשטרה. לא יכול להיות שכולנו נהיה חשופים לאנשים כאלה. לא אתן לגיטימציה לאף אחד לנצל חולשות, לא שלכם ולא שלי".

וואלה! סלבס יודעת איך זה לנשק מכונית, כי היא מנשקת רק מכוניות וצפרדעים.

  • עוד באותו נושא:
  • שרית חדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully