וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאדאם לאדם זאב: למה אנחנו אוהבים לשנוא את מעיין אדם?

עודכן לאחרונה: 22.7.2022 / 10:28

אושיית הרשת מנסה לייצר לעצמה תדמית מקסימה ונוגעת ללב שכוללת דאגה לזולת ואהבה לעוקבים, אבל המעשים שלה משדרים דברים אחרים לגמרי. מסערת התכשיטים ועד הטיסה בה ספגה קריאות בוז - למה היא גורמת לנו לכל כך הרבה אמוציות?. וואלה! סלבס טור דעה

מעיין אדם/אינסטגרם

מעיין אדם נמצאת במרכזו של סקנדל נוסף בריח של ביצה מקומית. הפעם הסיפור הוא טיסה מפריז לישראל, שאיחרה בשעות ארוכות. נוסעים ששהו במקום סיפרו שראו את מעיין עוקפת את התור, ומשתמשת במעמד הסלב שלה כדי להיכנס ראשונה לטיסה. אחרי שהפרשה התפוצצה אדם, האישה העלתה וידיאו לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא מסבירה "את האמת".

"לא עקפתי איש בתור" היא טענה, רגע לפני שסיפרה על אדם מרושע שהסתובב בין הממתינים והטעה אותם לגבי פיצוי שלא יתקבל בגלל מעיין. לקינוח, הסבירה שהיא למעשה הקריבה את עצמה כדי "לתת לאנשים העייפים וטרוטי העיניים קצת מזור". תודה, אימא תרזה.

מזור או לא, זו ממש לא הפעם הראשונה שאדם נמצאת במרכזה של סערה, ולנו זה קצת מרגיש כאילו היא עושה הכל בכוונה. הרי מדובר באשת תקשורת בסופו של דבר, דוברת לשעבר, אישה שמבינה איך עובדת רכילות ואיך זה נראה שהיא נכנסת ראשונה לטיסה אחרי יותר משש שעות המתנה.

זה כבר הפך להרגל: בכל פעם מחדש האישה הזו עושה משהו לא בסדר, נתפסת על חם ואז מעלה פוסט ארוך ומייגע שמסביר היא ממש ממש בסדר בזמן שכל העולם עקום. זה קרה גם עם ליין התכשיטים שלה, מאדאם - כשעוקבים גילו שהתכשיטים שאותם היא "מעצבת" נמכרים בשקלים בודדים בעלי אקספרס.

אדם, למקרה שתהיתם, מוכרת את אותם הדגמים במאות שקלים. גם אז אדם רצה לאינסטגרם והסבירה לכולם שלמרות שהתכשיטים נראים בדיוק אותו הדבר ועשויים מאותם החומרים הם בעצם תכשיטים שונים לגמרי שעוצבו במיוחד עבורה ועברו תהליכים יחודיים (עדיין לא ברור לנו מהם אותם תהליכים פרט להעלאת המחיר).

מצד אחד, היא תמיד מסבירה שהיא בסדר: כל מה שהיא רצתה זה לעזור ושהכוונות שלה טובות. מהצד השני, היא אחת הנשים הכי מעוררות מחלוקת במדינה. בזמן שאכן יש לה מעריצים ועוקבים באינסטגרם, רוב האנשים נרתעים כשהם שומעים את השם שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מעיין אדם/אינסטגרם

והסיבה שהיא מעוררת אנטגוניזם היא פשוטה - מעיין אדם היא אדם שמנסה לצייר תדמית מקסימה ומתחשבת בזמן שהמעשים שלה מעידים על משהו אחר לחלוטין, וזה יוצר רתיעה ותחושה שהיא מנסה "לעבוד עלינו" ושהיא חושבת שהיא חכמה יותר מכולנו.

הרי בין אם היא עקפה את התור בגלל שלא היה לה כוח לחכות, וניצלה את העובדה שדיילי הקרקע התלהבו מאבק הכוכבים או שהיא באמת רצתה לתת לאנשים "מזור", היה לה ברור לגמרי שאנשים שעומדים בתור לא ישמחו לראות אותה נכנסת ראשונה. זה גם ברור שהתכשיטים שלה לא מיוצרים בעבודת יד באיטלה וכל ההסברים הארוכים שלה נועדו לכסות על העובדה שממש לא אכפת לה מה עונדות העוקבות שלה, כל עוד היא יכולה לקנות יהלומים.

וזה כנראה מה שמעצבן אותנו כל כך במעיין אדם: היא יכולה להתנצל, להעלות פוסטים קורעי לב, לדבר על כמה העוקבים שלה חשובים וכמה היא נלחמת לטובת נשים/ ילדים/ עניים/ חולים או כל דבר אחר שמצטלם טוב. בסופו של דבר מה שאנחנו רואים זה המעשים, שכוללים רצון להרוויח בכל מחיר, לדאוג לעצמה ולנוחות הפרטית שלה, גם על חשבון אותן אוכלוסיות שהיא כל כך אוהבת לדבר עליהן.

הדיסוננס הזה הוא מה שגורם לנו לאותה תחושת עצבים קשה. התחושה היא שמעיין מרמה אותנו ועושה לנו גזלייטינג, מספרת לנו סיפורים ומלטפת לנו את האגו בזמן שהיא דופקת אותנו לטובתה האישית. וכשמישהו עושה לנו את זה אנחנו מתעצבנים, גם אם אנחנו לא מבינים על מה בדיוק וגם אם אנחנו לא מצליחים לשים על זה את האצבע. התחושה הכללית שהאדם הזה מעלה בנו היא דחייה, כעס וחוסר יכולת לסמוך.

אולי אם היא היתה אומרת את האמת - שכן, התכשיטים מיוצרים בסין והיא פשוט יצרה קולקציה זולה ונגישה לעוקבות שלה, או מודה שהיא נכנסה ראשונה פשוט כי הציעו לה, היינו מאמינים לה - ואולי קצת שונאים אותה על החוצפה, אבל ביננו לבין עצמנו מודים שגם אנחנו היינו מתנהגים בדיוק אותו הדבר. וזה כנראה העניין: אין לנו בעיה עם אנשים שהם קצת מרושעים, אנחנו אפילו מחבבים אותם, אנחנו פשוט לא מוכנים שמישהו יתחמק מהאחריות על ההתנהגות המזעזעת שלו ועוד ינסה למכור לנו שהוא התנהג ככה לטובתינו.

כמובן שמדובר בתחושה ודעה אישית בלבד, ואדם היא אחת מאושיות הרשת המשפיעות, המוכרות והמרוויחות ביותר, כך שיש מי שחושבים שמדובר בפרסונה אותנטית. וכמו אושיות אחרות, גם היא עושה טעויות, אבל לקיחת האחריות - זה כבר בעיה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully