וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים, שומעת? פיט דיווידסון מוכן להפוך לאבא

13.7.2022 / 10:43

השחקן והקומיקאי שמנהל מערכת יחסים עם האישה המפורסמת בעולם, סיפר בתכנית אירוח שהוא חולם על היום בו יהפוך לאבא: "זה נשמע נדוש, אבל אני מכין את עצמי". וואלה! סלבס מבייצת

כשקים קרדשיאן ופיט דיווידסון התחילו לצאת, וואלה! סלבס הייתה סקפטית. מעבר לעובדה שקרדשיאן מבוגרת ממנו בלמעלה מעשור, תהינו מה מחבר בין הקומיקאי הפרובלמטי חובב הסמים לאישה הפדנטית והמצליחה.

החודשים עברו, הקרים התהדקו וכובעים נאכלו כי נראה שהשניים מחזיקים מעמד. דיווידסון שדרג את מעמדו, ומריבאונד של קים אחרי הגירושים מקניה ווסט, הוא נהיה בן זוג שכבר פגש את שאר בנות המשפחה, הצטלם לתכנית הריאליטי המדוברת וזכה לככב בחשבון האינסטגרם של קרדשיאן. אם זו לא אהבת אמת ב-2022, אנחנו לא יודעים מה כן.

קרדשיאן הצהירה בעבר שהיא עדיין מאמינה באהבת אמת, ולמרות שהייתה נשאה שלוש פעמים היא מוכנה להתחתן עוד פעם אחת. האם פיט הוא המיועד? וול, יש סיכוי לא רע שכן.

דיוויסון הצטלם לתכנית האירוח של קווין הארט ובקטע קצרצר ששוחרר, סיפר על הרצון להפוך לאבא: "הדבר האהוב עלי ביותר, שעדיין לא הספקתי לעשות הוא להביא ילד לעולם. זה החלום שלי. אני יודע שזה נדוש, אבל זה יהיה כל כך כיף. אני נרגש לקראת הפרק הזה בחיי ומכין את עצמי כעת. אני הופך לגבר טוב יותר, משתפר ומתפתח כדי שכשהזמן יגיע - זה יהיה קל יותר".

וואלה! סלבס הייתה מתה להיות הבת של קים קרדשיאן, ולו כדי שתהיה לה גישה חופשית למחטבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully