וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רגע דל: הקמפיין החדש והמסקרן של ישראל קטורזה

עודכן לאחרונה: 19.7.2022 / 9:35

אחד האנשים המצחיקים (והעסוקים) ביותר במדינה קטף קמפיין חדש, שיעזור לישראלים לנהוג באחריות עם האשפה שהם מייצרים. אז מה קורה שם? וואלה! סלבס כתומה

ישראל קטורזה בקמפיין חדש לתאגיד המיחזור תמיר/צילום: יח"צ

ישראל קטורזה הוא אחד מהאמנים המובילים והאהובים בישראל. בין שלל הופעות, תכניות אירוח והיותו אב ללא פחות משבעה ילדים, הוא מצא זמן לככב בקמפיין חדש ונוצץ, ואולי לא פחות מזה - חשוב למען העתיד של כולנו.

קטורזה ישתף פעולה עם דדי החתול (בדיבוב ציון ברוך), הפרזנטור הכתום המאויר שמככב כפנים של תאגיד המחזור תמיר בשבע השנים האחרונות. השניים ינסו להעלות את המודעות לתהליך החשוב ולגרום לכם, גולשים יקרים, לצאת מהאדישות ולהתחיל לעשות למען הסביבה.

ישראל קטורזה. ניר פקין
וגם איש משפחה!/ניר פקין

ועכשיו לקצת נתונים חשובים: כל אדם בישראל מייצר בממוצע כשני קילוגרמים של פסולת מדי יום. פסולת האריזות תופסת נפח רב וייקח לה זמן רב להתכלות, אך היא יכולה לעבור למחזור אם נגלה אחריות ונפריד אותה כבר בבית. נכון להיום פרוסים, בישראל פחים כתומים ב- 128 רשויות מקומיות ול- 75% מתושבי המדינה יש פח כתום בקרבת הבית - אז באמת שאין תירוצים.

רני איידלר מנכ"ל תמיר: "במטרה לעודד עוד ועוד משפחות להצטרף למהפכת המחזור ולהפריד אריזות כבר בבית בדרך פשוטה וברורה, יצרנו סמלים שיש להם משמעות, שנראים כמו פחים קטנים בצבעי פחי המחזור השונים (כתום, כחול וסגול) ומהווים הסברה פשוטה וברורה לאיזה פח מחזור יש להשליך את האריזה. נכון להיום עשרות חברות, ביניהן חברות מהמובילות במשק שמוצריהם נמצאים בכל בית בשימוש יום יומי מסמנות את מוצריהם בסמלי המחזור. אני מודה לחברות על ההצטרפות הוולונטרית שלהן למהלך, שמהווה עוד נדבך במהפכת המחזור שעוברת ישראל וקורא לעוד חברות להצטרף ולסמן את סמלי המיחזור. תושבי ישראל, עשו מאמץ קטן בבית , תפרידו אריזות לפחי המחזור השונים, יש לזה תרומה גדולה לסביבה".

ישראל קטורזה: "אני גאה להשתתף בקמפיין החדש של תאגיד המחזור תמיר, ולהיות חלק מהמהפכה הירוקה שעוברת ישראל. בואו כולנו נירתם למהלך החשוב הזה- לשמור על הסביבה והכדור שלנו, למעננו ולמען הילדים שלנו. זה לגמרי בידינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully