וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק דיאן: הרגעים הכי מזעזעים בתולדות הריאליטי

עודכן לאחרונה: 8.7.2022 / 22:10

המדינה כולה מזועזעת מההתנהגות של דיירי בית "האח הגדול", אבל ההיסטוריה של תכניות הריאליטי מלאה ברגעים מחרידים לא פחות. מרגל תותבת שעפה באוויר ועד תחרות ריחות אינטימיים - וואלה! סלבס חלחלה

האח הגדול | נתנאל רותח מזעם/רשת 13

זה מרגיש כאילו בשבוע האחרון, בית "האח הגדול" היה הדבר היחיד שדיברו עליו. צעקות, אלימות, בריונות, חרם - והכל בפרק אחד. מזעזע? מאוד. טוב לרייטינג? כמובן, אבל ברור לכולנו שבאח הגדול לא המציאו את המשוואה טירוף=צפיות. כמובן שהגרסה הישראלית לא גילתה שום טריק, וכבר שנים שאנחנו נחשפים לרגעי ריאליטי מטורפים, משוגעים, אלימים, מפחידים ומלחיצים. קבלו רשימה חלקית מאוד:

הקרדשיאנ'ז: הריחי לי ואריח לך

האחיות קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
האחיות קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בתוכנית שעוקבת אחרי המשפחה שעבורה קו אדום הוא סתם משהו שאפשר להשתמש בו בתור אקססורי, כמות הרגעים המטורפים היא בלתי נגמרת. היה את היום שבו קים איבדה עגיל בשווי 75,000$ במהלך חופשה, התייפחה ללא הפסקה וקורטני צעקה עליה ש"יש אנשים בעולם שמתים".

הרגע הבאמת תמוה הייתה הפעם שבה קים וקורטני עשו תחרות וניסו להוכיח למי יש ריח טוב יותר מאיבר המין. כל מה שהן עשו היה לשתות מיץ אננס, עד שהן נתנו לקלואי לשפוט (ולהריח מגבת ידיים שהן העבירו באזור). היו ריבים שהגיעו לעימותים פיזיים, עלבונות והתייפחויות, ובעיקר המון סיבות לצפות בתוכנית בכל פעם מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

עקרות בית אמיתיות: שזירות ותותבות

גם כאן מדובר בתוכנית שנמצאת באופן קבוע בראש טבלאות הצפיה בזכות ליהוק של נשים שבושה היא לא חלק מארסנל תכונות האופי שלהן. רגע השיא (או השפל) היה כשאביבה, אחת המשתתפות, זרקה את הרגל התותבת שלה על משתתפת אחרת.

בלי קשר, היו הפיכת שולחנות וצעקות והיה ריב אחד ארוך ומתמשך שהגיע לעלבונות וצרחות בין המשתתפות ויקי ותמרה, כשבאחד המקרים תמרה איבדה את זה לחלוטין והשתוללה במהלך פאנל איחוד בצרחות מחרישות אוזניים. והיי, הפסקנו לספור את תוספות השיער שהתעופפו שם במהלך קטטות.

כשטיירה מאבדת את זה: הטופ מודל הבאה

זוכרים שפעם, לפני עידן האינסטגרם שאפשר לכל אחת להתפרסם בעזרת תמונות יפות, טיירה בנקס סרקה את ארה"ב בחיפוש אחר דוגמנית העל הבאה של אמריקה? הבנות קיבלו משימות קשוחות כמו להצטלם כשהן מאזנות חפצים על הראש, להגיע בזמן לאודישנים או להקריא מטלפרומפטר.

באחת המשימות טיירה ניסתה להסביר למתמודדת שהיא זו שהורסת לעצמה ומוותרת לעצמה, וכשהמתמודדת התחילה לשלוף עוד ועוד תירוצים טיירה איבדה את זה לחלוטין והתחילה לצרוח על המתמודדת בשאגות של "כשאמא שלי צרחה עלינו ככה זה בגלל שהיא אהבה אותנו". המתמודדת הלכה הביתה, התוכנית המשיכה, וטיירה הפכה למים.

השוגר והדדי: מופע הדראג של רופול

כאילו שלא ידענו שלקבץ יחדיו חבורה של מלכות דראג ולתת להן להתחרות אחת בשנייה יהיה מתכון לריבים ללא הפסקה. רופול מספקת לצופים אינספור רגעים מדהימים ששומטים לנו את הלסת, כשאחד מהם היה מונולוג בדציבלים גבוהים במיוחד שבו מלכת הדראג שנגלה מסבירה למלכת הדראג מימי שהסיבה היחידה שאין לה שוגר דדי היא בגלל שהיא מעולם לא רצתה שוגר דדי.

"אם הייתי רוצה שוגר דדי הייתי יוצאת ומשיגה אחד", צעקה, קינחה ב"את לעולם לא היית משיגה שוגר דדי" וסיימה את הסצנה בשפיכת משקה על מימי, כשמימי מצידה שופכת את המשקה שלה על שנגלה.

מול אמריקה כולה: הרווק

אחת התוכניות הנצפות ביותר בארה"ב כוללת כל כך הרבה רגעים מביכים וסקנדלים מתוקשרים, שהיא אפילו קיבלה תוכנית דרמה אמיתית בהשראת מאחורי הקלעים של הסדרה. היו ריבים שהידרדרו לאלימות פיזית, היו צרחות וקללות, אמבולנסים שהגיעו לסט, חרמות ועוד אינספור רגעים בלתי נשכחים.

מה שנזכור הוא הרגע שבו הרווק ג'ייסון הגיע לתוכנית האיחוד עם ארוסתו הנבחרת, מליסה, והודיע לה שהוא שינה את דעתו, ושהוא מבין שהוא צריך היה לבחור במתמודדת השנייה - מולי. מליסה נזרקה מול כל אמריקה וג'ייסון ומולי המשיכו לעבר ה"האפילי אבר אפטר" שלהם, שכולל עד היום חתונה ששודרה בשידור חי וילדה משותפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully