וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיק של מייקל, הדעות של מיה: שערוריות הרשת של הסלבס

1.7.2022 / 1:00

מדינת ישראל סערה סביב פרשת שמירת הנידה תמורת תשלום, אבל סלבס הרגיזו את הציבור דרך הרשתות החברתיות הרבה לפני טהרת המשפחה. איברי מין, דעות קיצוניות וחוסר רגישות - וואלה! סלבס זוכרת את כולם

שי מיקה בתוכן שיווקי. צילום מסך מיוטיוב, צילום מסך
נידה, חצי נידה. שי מיקה יפרח/צילום מסך, צילום מסך מיוטיוב

השבוע החולף עמד בסימן נידה. בחירות נוספות? משבר אקלים? יוקר מחיה בלתי אפשרי? כל אלה התגמדו לגודל סיכה אחרי התחקיר ששידר גיא פינס, וחשף ששורה של סלבריטאיות ישראליות קיבלו תשלום כדי לקדם את ערכי טהרת המשפחה.

בגלל שהאירועים המטורללים במדינה מתקיימים בקצב מחרפן, פיתחנו כקולקטיב בעיית זיכרון קלה. השיח על הנידה הוא רק אחד בשורה ארוכה של שערוריות רשת שכללו כמה מהכוכבים המוכרים ביותר בביצה, אבל אנחנו הספקנו לשכוח כי הקצב הוא כזה שבלתי אפשרי לעמוד בו. אז מי חשף את איבר מינו (ולא הפיק לקחים), מי הביעה דעה פוליטית ומה גל גדות לא עשתה?

אתגר הדיק: מייקל לואיס

זה לא סוד שמייקל לואיס מרגיש מאוד בנוח עם הגוף שלו. כשמביטים בו, אפשר להבין למה שהרי הקוביות האלה פוסלו באצבע אלוהים. עם זאת, בשנת 2019 הגבול הדק שבין נרמול עירום לדיק פיק נחצה, כאשר הדוגמן והשחקן החליטה להשתתף באתגר הבקבוק.

לואיס העלה סרטון בו הוא מעיף פקק מבקבוק, אלא שבמקום להשתמש ברגל שלו כדי לעשות זאת, הוא השתמש, ובכן, באיבר המין שלו. הפקק אכן הועף למקום שכולו טוב, הסרטון הוסר על ידי אינסטגרם ולואיס עצמו הגיב לאלפי הגולשים המזועזעים.

"היום כשאני מרגיש משוחרר, מחובר לילד שבתוכי שרוצה להנות מהחיים האלה, אתם הסאחים מגיבים כמו שאתם מגיבים על משהו שאף אחד אחר לא היה מספיק גבר לעשות. גרמתי לכם להנות מהרגע ולשכוח מכל השטויות שמסביב. העפתי פקק עם בולבול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הדוברת הלאומית: גל גדות

גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות/צילום מסך, אינסטגרם

חלפה קצת יותר משנה מאז שאזעקות החרישו את המדינה, מדרום ועד מרכז, במהלך מבצע "שומר החומות". כוכבים רבים התייחסו לתחושת האימה שאחזה בכולנו, אבל קול אחד צרוד היה חסר לכולם. אנחנו מדברים, כמובן, על קולה הענוג של גל גדות.

אנחנו אוהבים להפוך כוכבים מקומיים שהצליחו בחו"ל לדוברים מבלי לשאול אותם אם רצו בתפקיד. לכן, שתיקתה של גדות גררה תגובות זועמות, וכשהיא פרסמה פוסט על המצב היא הבינה שלפעמים עדיף לשמור על שתיקה.

הסטורי של גל גדות. צילום מסך, צילום מסך
הסטורי של גל גדות/צילום מסך, צילום מסך

"הלב שלי נשבר, המדינה שלי במלחמה. אני דואגת למשפחתי, לחבריי לעם שלי. זה מעגל אכזרי שנמשך זמן רב מדי. לישראל מגיע לחיות כאומה חופשיה ובטוחה, ולשכנינו מגיע אותו הדבר. אני מתפללת למען הקורבנות ובני משפחותיהם, אני מתפללת שהעוינות הזו תסתיים, מתפללת שהמנהיגים שלנו ימצאו את הפתרון, כדי שנוכל לחיות זה לצד זה בשלום".

הציבור הישראלי זעם על גדות, שהעזה להתייחס לשני הצדדים ולא רק לישראל. העובדה שגדות מפטפטת בעברית בכל ראיון, שלפה שוקולד פרה באחת מתכניות האירוח הנצפות ביותר בעולם ומדברת על שירותה הצבאי תחת כל עץ רענן נמחקה ברגע, והיא כונתה "צבועה" ו"בוגדת".

פרח השכונות: מיה לנדסמן

מיה לנדסמן. אור גפן,
מיה לנדסמן/אור גפן

כוכבת ישראלית נוספת שיורטה מהר יותר מטיל של חמאס היא השחקנית מיה לנדסמן. במהלך מבצע "שומר החומות", לנסדמן שינתה את תמונת הפרופיל שלה לכזו שכוללת את הכיתוב "הצילו את שייח' ג'ראח".

בהמשך, כתבה בעמוד האינסטגרם שלה "אתה לא צריך להיות מוסלמי כדי לתמוך בעזה, אתה צריך להיות בן אדם". דבריה של לנדסמן כמו שהם עוררו סערה רבתי, וכדי להוסיף עוד שמן למדורה סרטון ישן שצילמה על סט הסדרה "המפקדת" עלה גם הוא לתודעה.

כוכבת "המפקדת", מיה לנדסמן. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבת "המפקדת", מיה לנדסמן/צילום מסך, אינסטגרם

בסרטון, נראית לנדסמן מכוונת רובה למפשעתה ומכריזה "מדינת ישראל על הזין שלי". נכון, מדובר בסרטון שמעורר תחושת קרינג' קשה ללא קשר למפלגה אליה אתם מצביעים, אבל הוא לא קשור בשום צורה למבצע הצבאי. זה לא עזר ללנדסמן, שחטפה אש כאילו הייתה פיסת אדמה ריקה ברצועת עזה.

היא מחקה את חשבונותיה ברשתות החברתיות, ירדה מהרדאר ומספר הפקות בהשתתפותה עמדו בסימן שאלה. בשנה שחלפה מאז, היא חזרה לתודעה ועשתה את זה בגדול, עם פרסים בינלאומיים על תפקידה ב"שעת אפס".

האמיצה: גל גברעם

בווידאו: גל גברעם מספרת על הניסיון להגיש תלונה במשטרה נגד שי אביטל/מתוך חשבון האינסטגרם של גל גברעם

כוכבת נוספת שעוררה סערה, מהסוג הטוב ביותר שניתן להעלות על הדעת, היא גל גברעם. הדוגמנית ויוצאת הריאליטי העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בלילה חם של חודש יולי, וסיפרה שהגיעה לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל.

"הגעתי לתחנה. באתי לתת את העדות שלי. השאלה שנשאלתי היא 'למה באת רק עכשיו?'", אמרה גברעם והמשיכה: "משטרת ישראל, אתם צעקתם בכל מקום שפתחתם צוות חקירה מיוחד", המשיכה. היא פנתה לשר לביטחון הפנים עמר בר לב, ואמרה: "אתה אמרת שנבוא להעיד! קראתם לכולנו לבוא להעיד וזה לא פשוט. אם הייתה מגיעה ילדה, נערה, אישה מהצפון או מכל מקום אחר לתחנה הספציפית אליה ביקשתם שנגיע כדי שתעזרו לנו, והיו שואלים אותה למה באת רק עכשיו, היא הייתה מסתובבת והולכת. כי זו שאלה מגעילה. משטרת ישראל איפה אתם? אתם אמורים להגן עליי".

גל גברעם. אינסטגרם, צילום מסך
נהדרת/צילום מסך, אינסטגרם

דבריה של גל, שדיברה מתוך תסכול וכאב, הגיעו לאוזניים הנכונות. היא קיבלה התנצלויות והגיעה שוב לתחנת המשטרה, שם שטחה את גרסתה לאירועים. בעקבות הסרטון של גברעם, עשרות נשים הגיעו להתלונן נגד אביטל, בחשד שביצע בהן עבירות מין לכאורה.

האם כאב של משפיעניות שונה לכאבן של נשים אלמוניות? התשובה היא כמובן לא. ועדיין, העובדה שגברעם בחרה להיחשף אינה מובנת מאליה ולוואלה! סלבס נותר רק להסיר את הכובע ולהזכיר לכם ולכן שהיא מחזקת ומחבקת את הנפגעות והנפגעים. אם נפלתם קורבן לאלימות מינית, יש למי לפנות: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully