וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסחרה מהדת, גועל נפש!": הכוכבות נגד קמפיין שמירת הנידה

עודכן לאחרונה: 30.6.2022 / 13:40

מספר סלבריטאיות מקומיות, ביניהן ניקול ראידמן וקורין גדעון, כתבו באינסטגרם נגד קמפיין שמירת הנידה, אותו קידמו מספר נשים תמורת תשלום. וואלה! סלבס טובלת

קורין גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
חילי לא ממומן/צילום מסך, אינסטגרם

בשבועות האחרונים מספר משפיעניות ומובילות דעת קהל חילוניות לקחו חלק בקמפיין לשמירת נידה עבור תשלום - זאת ללא גילוי נאות. הדבר נחשף אמש (שלישי) בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" ועורר הדים בביצה המקומית.

מי שפחות התחברה לקונספט הייתה קורין גדעון, שכתבה בחשבון האינסטגרם שלה "לכל אחת ואחד יש זכות לבחור אילו ערכים לקדם וממש להתפרנס. אני גם חושבת שאין שום דבר פסול בלקדם משהו ערכי בתשלום, כולל דברים שקשורים לדת, כל עוד זה אמיתי ואת נאמנה לעצמך (לא בטוחה שזה המקרה כאן, אבל זה לא שלי לשפוט).

הבעיה הכי גדולה זאת השקיפות. מעבר לזה שזה לא חוקי לקבל כסף ולא לכתוב שמשהו הוא ממומן, זו פשוט מעילה באמון של הציבור". בהמשך, הוסיפה גדעון תמונה של בעלה עטוף בטלית וכתבה "לא ממומן".

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

ניקול ראידמן, שהחלה לשמור כשרות לאחרונה, בחרה להשתמש במילים חריפות יותר. "עשיית מסחרה מדת זה גועל נפש. סבא שלי היה הרב הראשי של אוקראינה, הרב משה גלזר. אני גדלתי בבית מסורתי, סבתא שלי שמרה כשרות ומצוות.

הרצון שלי לאחרונה לשמור כשרות וללכת למקווה בא מצורך נפשי ורוחני. אני מרגישה עם זה מצוין ולוקחת את זה איתי לחיים. כל אלה ששומרות נידה בתשלום - זה מביך, סורי. ובנימה הומוריסטית, אני "בנידה" שנים רבות מבחירה. לא מקיימים יחסים ללא אהבה, אין מקווה לנפש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לינור אברג'יל. אינסטגרם, צילום מסך
לינור אברג'יל/צילום מסך, אינסטגרם

לינור אברג'יל, שמנהלת אורח חיים דתי, שיתפה גם היא את דעתה בסטורי והוסיפה עקיצה. "נידה היא אחת המצוות הכי מרגשות בבית היהודי. שומרת על הזוגיות גם אחרי המון שנים ומעולה לדתיים וחילונים כאחד. פרסום לא ממומן, וחבל".

וואלה! סלבס שומרת על נידה כבר יותר מעשור, ולא לגמרי מבחירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully