וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד של אבא: בנו של בן אפלק עשה תאונה עם למבורגיני

עודכן לאחרונה: 27.6.2022 / 10:26

השחקן הרותח נתן לסמואל בן העשר לשבת מאחורי ההגה של רכב למבורגיני יוקרתי, והחוויה הסתיימה בתאונה כאשר הילד העביר הילוך והתנגש במכונית אחרת. וואלה! סלבס נס גלוי

בשנה האחרונה חייו של בן אפלק מתנהלים על מי מנוחות: הוא מתחזק מערכת יחסים יציבה ואוהבת עם ג'ניפר לופז, מתרחק מסמים, אלכוהול וחשפניות ושומר על מרחק בטוח מהצדדים השליליים של מדורי הרכילות.

אפלק ולופז הצליחו להרכיב משפחה מהממת שכוללת את הילדים שלה מנישואיה למארק אנתוני, ואת הילדים שהוא הביא עם האקסית ג'ניפר גארנר. אלא שבזמן בילוי משותף בלוס אנג'לס, האידיליה המשפחתית נסדקה לאחר שסמואל, בנו בן העשר של אפלק, עשה תאונה עם רכב למבורגיני יוקרתי. אז איך ילד בן עשר הגיע לשבת מאחורי ההגה? וול, זה מה שקורה כשאבא מנסה לרצות קצת יותר מדי.

ה"ניו יורק פוסט" דיווח שבני הזוג שכרו את הרכב במחיר של 1,475 דולרים ליום. סמואל הקטן התרגש והתיישב במושב הנהג, אלא שאחד המבוגרים השאיר את המנוע דולק. סמואל העביר את הרכב להילוך אחורי והתנגש במכונית שעמדה מאחוריו.

הילד המבוהל יצא מהרכב כדי לבחון את הנזק. מי שלא התרגש במיוחד הוא אפלק, שניחם את בנו וחזר להתמזמז עם לופז. מבוגר אחראי, כבר אמרנו?

וואלה! סלבס הייתה שמחה לנהוג ברכב יוקרה, אבל יכולה להרשות לעצמה רק רולרבליידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully