וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לרובים יש יותר זכויות מנשים": כוכבות הוליווד זועמות על פסיקת ההפלות

עודכן לאחרונה: 26.6.2022 / 11:22

טיילור סוויפט, סלינה גומז, האלי ברי ואיימי שומר הן רק חלק מהנשים שיצאו נגד פסיקת בית המשפט העליון, שביטל את זכותן של נשים להפיל: "תשאירו את החוקים שלכם מחוץ לגוף שלנו!". וואלה! סלבס יבורך הפרי

סוף השבע האחרון היה דרמטי מאוד בארצות הברית, לאחר שבית המשפט העליון ביטל את הפסיקה שקבעה כי לנשים יש זכות להפיל. הענקת הזכות להפלה תהיה תלויה במדינות עצמן, ומספר מדינות כבר הודיעו שלא יאפשרו לנשים להפיל גם אם מדובר בהיריון כתוצאה מאונס או גילוי עריות.

הפסיקה המחרידה, שמזכירה את הסדרה "סיפורה של שפחה", הוציאה לרחובות רבבות נשים וגברים שמחו על הפקעת הזכויות. בין המוחות, בעיקר ברשתות החברתיות, היו כמה מהכוכבות ההוליוודיות הגדולות בעולם, שהזדעזעו עד עמקי נשמתן מהחלטת השופטים.

השחקנית והקומיקאית איימי שומר העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של שלט מהפגנה, בו נכתב: "אם אתם חושבים שעטיית מסכה בכפייה היא קשה, דמיינו כמה קשה יהיה לגדל תינוק בכפייה".

טיילור סוויפט שיתפה טקסט שכתבה מישל אובמה, והוסיפה: "אני מבועתת מהמקום אליו הגענו. אחרי עשורים רבים בהם נלחמנו עבור זכויות נשים על גופן, הן נלקחו מאיתנו".

חברתה הטובה של סוויפט סלינה גומז צייצה בטוויטר "לראות זכות חוקתית נלקחת זה נורא. לאישה צריכה להיות הזכות לבחור מה היא רוצה לעשות עם הגוף שלה".

עוד בוואלה!

בנימין נתניהו מציג: בדרך לבחירות עוצרים לנוח

לכתבה המלאה

השחקנית האלי ברי כתבה "אני זועמת. מה שבית המשפט העליון עשה זה בולשיט. חייבים לעשות משהו, לרובים יש יותר זכויות מלנשים. תפסיקו את המלחמה נגד נשים ותשאירו את החוקים שלכם מחוץ לגוף שלנו. אנחנו צריכים להתאחד ולא לקבל את זה. אי אפשר להתעלם מזה, חייבים לפעול בנדון".

אליסה מילאנו צייצה "להחלטת בית המשפט העליון יהיו השלכות הרסניות, כשמרבית הפגיעה תהיה במיעוטים שסובלים גם כך מאפליה במדינה שלנו. קהילת הלהט"ב, אזרחים שחיים בעוני וצעירים שמתגוררים באיזורים כפריים. איסור על הפלות עוסק בשליטה, בעליונות לבנה ומיזוגניה. זה יום עצוב לאמריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully