וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן לעצמה? אחרי סערת הביקיני, עדן בן זקן בצעד מפתיע

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 15:36

יום אחרי שכל המדינה התעסקה בפוסט הביקיני של עדן בן זקן (מוגזם או מושלם), בוטל יום הצילום שנקבע לה להיום. וואלה! סלבס מבררת

עדן בן זקן מצטלמת עם ביקיני והתינוק ומעוררת סערה. אינסטגרם, צילום מסך
פוסט המריבה. עדן בן זקן והבן מישל מצטלמים ומותקפים/צילום מסך, אינסטגרם

פרשת תמונת הביקיני של עדן בן זקן היתה השיח עליו כולם דיברו אתמול, מפורסמות (וגם מפורסמים ביניהם שר התיירות, יואל רזבוזוב) העלו תמונות והזדהות עם בן זקן שתמונתה בבגד ים יחד עם בנה עוררה גל תגובות מרושעות שלאחריו, הוסרה התמונה על-ידי אינסטגרם לאחר שעוקבים דיווחו על "תוכן לא ראוי".

כעת מתברר שבן זקן, שמשמשת גם כפרזנטורית של אחד ממותגי הנעליים המוכרים במדינה, היתה אמורה לערוך הבוקר (ד') יום צילום שנקבע מבעוד מועד אך בצעד מפתיע הצילומים נדחו.

סתם שתבינו - ביטול או דחיה של יום צילום בהתראה כה קצרה הוא לא דבר שבשגרה שכן צלם, צוות ביוטי, תאורה וסטודיו מושכרים לאותו יום ועולים כמה עשרות-אלפי שקלים. בנוסף, בימי צילום נהוג להתראיין לצוותי תקשורת שמגיעים לסקר על הסט וביום כזה - הרעש התקשורתי בוודאי היה רב מהרגיל.

עדן בן זקן ראש השנה. אינסטגרם, צילום מסך
לא מורגלים לשערוריות. עדן, שוקי ומישל/צילום מסך, אינסטגרם

לנו נותר רק להניח שבאמת מדובר בפסק זמן שבן זקן רצתה לקחת לעצמה ולא משהו דרמטי אחר. כידוע, היא לא מהמפורסמות שנמצאות בסיטואציות דומות בדרך כלל, והידיעות עליה מסתכמות בעיקר במוזיקה שלה ובקריירה ופחות בשערוריות מחייה הפרטיים.

וואלה! סלבס היתה מבטלת יום צילום, אבל מאז ספר מחזור לא הציעו לה כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully