וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המוגזמת שניקול ראידמן סירבה לקבל

עודכן לאחרונה: 21.6.2022 / 12:18

אם חשבתם שמסיבת יום ההולדת שערכה ראידמן בדובאי מוגזמת אז כדאי שתשבו, זה כלום לעומת מה שהיא קיבלה (סירבה לקבל יותר נכון) כמתנה ממחזר צרפתי אמיד ומאוהב. וואלה! סלבס מעולפת

ניקול ראידמן. אלמוג גבאי, באדיבות המצולמים
"אנחנו לא בזוגיות וזה מוגזם, אבל עצם הכוונה כבר מרגשת". ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, אלמוג גבאי

אשת העסקים ניקול ראידמן, שחגגה 36 שנות גלאם בדובאי בסופ"ש מוגזם ששיאו היה במסיבה אצל השותף העסקי שלה ושייח' בפני עצמו, חשבה שבכך תמו החגיגות לשנה זו וכבר יש להיערך למסיבה הגרנדיוזית הבאה.

אבל, לוואלה! סלבס נודע שמחזר עיקש (ועשיר במיוחד), שכבר תקופה ארוכה מנסה לכבוש את ליבה של ראידמן, ביקש להפתיע אותה במתנת יום הולדת משלו.

הבחור הגיע לארץ ונכנס לאחת מחברות רכבי היוקרה בייבוא אישי (שם החברה שמור במערכת) והזמין לה מתנה " צנועה" - רכב מסוג למבורגיני בעלות של כמה מיליוני שקלים. בעת ביצוע ההזמנה, הסוכנות פנתה לראידמן על מנת לקבל את פרטי רישיון הנהיגה שלה בכדי להעביר את הרכב על אך זו סירבה למסור את הפרטים וביקשה לבטל את ההזמנה במיידי ולהחזיר את הכסף לקונה.

ניקול ראידמן. אלכס ליפקין, באדיבות המצולמים
צ'או בייבי! ראידמן/באדיבות המצולמים, אלכס ליפקין

לאחר בירור שעשינו נודע לוואלה! סלבס כי מדובר באזרח צרפתי בשנות ה-40 לחייו, שתקופה ארוכה מחזר אחרי ראידמן בכל דרך ואף מרעיף עליה פרחים ומתנות. ראידמן, שעל פי מקורבים רואה בקשר הזה כחברי בלבד, לא מוכנה להעלות שלב ביחסים ולכן גם סירבה לקבל את המתנה המטורפת.

ניקול, וואו! איזה ג'נטלמן. למה ככה?

"אכן ג'נטלמן ואדם מקסים, אנחנו חברים טובים. אני מסתפקת גם ברכב עם שלט, אנחנו לא בזוגיות וזה מוגזם, אבל עצם הכוונה כבר מרגשת".

וואלה! סלבס מזדהה עם ניקול, גם היא קיבלה פעם אוגר סיבירי ממחזר, וסירבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully