וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבה טובה להבריז מההופעה של הגרוש: דניאל גרינברג עברה ניתוח להחלפת השתלים בחזה

עודכן לאחרונה: 19.6.2022 / 13:42

אמש חגג הגרוש שלה, אייל גולן, את מופע הענק שלו בבלומפילד אבל היא עצמה היתה בסרט אחר לגמרי, שכלל הכנה לניתוח להחלפת השתלים בחזה, אחרי שנמצאו בו גושים. וואלה! סלבס מאחלת רק בריאות

דניאל גרינברג ניתוח אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
רגע לפני. דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

בשבוע שעבר חשפה גרושתו הטריה של אייל גולן, דניאל גרינברג, כי במסגרת בדיקה שגרתית שערכה טרם החלפת שתלי החזה שלה, נתגלו שלושה גושים חשודים שמצריכים ניתוח.

"מאז הלידה של רון הרגשתי שאני חייבת לעשות את הבדיקה השגרתית שכולנו צריכות לעבור, כדי לשלול בעיות בעתיד", כתבה גרינברג. "לפני 10 שנים עשיתי הגדלת חזה, וכבר תקופה שאני לחוצה לבדוק שהכל תקין. הלכתי למומחה כדי לבדוק את השתלים ולשלול דליפה, וכשנשלחתי לבדיקת אולטרסאונד גילו לי שלושה גושים".

"הגושים תקינים ולא מסוכנים", הוסיפה וכתבה "אבל נדרשתי לעקוב, אז מזל שהקשבתי לעצמי. בנוסף, אחרי עשור השתלים עוברים התיישנות, וממליצים להחליף את השתלים. אז ביום ראשון הקרוב אני עוברת את הניתוח, בעזרת השם".

דניאל גרינברג ניתוח אינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
העיקר שעבר בשלום!/צילום מסך, אינסטגרם

והנה הבוקר (א'), רגע אחרי שהגרוש אייל גולן סיים אמש את מופעי הענק שלו בבלומפילד, נכנסה גרינברג לחדר הניתוח ושיתפה את תמונתה ברשתות החברתיות: "אני בלחץ של החיים, כל מה שעובר לי בראש זה - עברת שתי לידות, זה צ'יפס".

למרבה המזל והשמחה, כעבור שעה וחצי של ניתוח, במהלכו הוצאו השתלים הישנים והוחלפו בחדשים, היא יצאה ממנו בשלום ונמצאת תחת השגחתו של ד"ר ערן מילט. על-פי צו הרופא, בימים הקרובים היא תימצא במנוחה והתאוששות, שאחריה תוכל לחזור לפעילות מלאה.

עלות הניתוח, אגב, עומדת על כ-24 אלף שקלים אבל וואלה! סלבס משערת שלגרינברג זה עלה (אם בכלל) קצת הרבה פחות. בכל מקרה נאחל לה אך ורק בריאות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully