וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמימות וחתול: כל הדברים שקים קרדשיאן הרסה

עודכן לאחרונה: 17.6.2022 / 11:47

כוכבת הריאליטי הרותחת גרמה נזק לשמלה של מרילין מונרו, אבל היו לא מעט דברים שהיא שברה הרבה קודם לכן, כמו קניה ווסט לדוגמא. וואלה! סלבס דורסת

צעדיה הראשונים של קים כאישה חופשייה/NOW עדן סניגו

מזמן לא היתה לנו שערוריית קרדשיאנ'ז טובה. קורטני התחתנה לפני מספר שבועות ואחרי שהקרנבל נגמר, כל מה שראינו אלו תמונות של קים ופיט דיווידסון מבלים על חופי ים. איזה מזל שהשמלה שקים לבשה למט גאלה חזרה למוזיאון, וקיבלנו את היכולת להיחשף למה שקרה לה מאז שקרדשיאן לבשה אותה. ספויילר: זה לא נראה טוב.

התברר שהשמלה, שהייתה במצב מושלם מאז שמרילין מונרו לבשה אותה בשנת 1962, חזרה למוזיאון ויש בה פגמים משמעותיים שלא היו שם קודם. למרות שהמומחים סיפרו שקים לבשה את השמלה ל-15 דקות בלבד וברגע שנכנסה לגאלה החליפה לרפליקה של הדבר האמיתי, השמלה הרוסה לחלוטין. הבד מתוח באזור הרוכסן עד כדי קרעים, אחת הכתפיות בלויה לחלוטין ובאופן כללי זה נראה כאילו קימי בילתה עם השמלה במידברן, או לפחות בצילומי טראש-דה-דרס.

הרסה או לא, אנחנו מאמינות בקים ובחפותה. אבל האמת היא שאם נביט רגע לאחור, לקרדשיאן יש היסטוריה ארוכה של דברים אותם קיבלה במצב מושלם ונהרסו.

שבר כלי: קניה ווסט

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
קים קרדשיאן, קניה ווסט/GettyImages

כשקים פגשה את קניה ווסט הוא היה גאון מעט אקסצנטרי עם קול ייחודי והמון להיטים. כשקים סיימה איתו, נשאר צל מטורלל לזמר שהיה שם פעם. ווסט, שמבקש להיקרא יה, קשור לכל כך הרסה סקנדלים הזויים וטוויטים מופרעים שאי אפשר להתחיל למנות אותם. אנחנו לא יודעים מה קרה שם בשנים שהשניים היו נשואים, אבל מה שבטוח הוא שיה לא יצא ממערכת היחסים הזו באותו המצב הנפשי שבו הוא נכנס אליה.

נכון, קים לא אחראית באופן ישיר לבריאותו הנפשית ואינה יכולה לכפות עליו טיפול, אבל מדובר במקרה קלאסי של ביצה ותרנגולת: האם הבריאות הנפשית הדרדרה בגלל הנישואים, או שהנישואים דרדרו את הבריאות הנפשית?

צער בעלי חיים: מרסי החתולה

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קים קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת מערכת היחסים של קים עם קניה, הזמר נתן לה במתנה חתולה קטנה ולבנה בשם מרסי. מהר מאוד קים גילתה שהיא אלרגית לחתולים ועדכנה את כולם שהיא מסרה אותה לעוזרת של אחותה קלואי. אחרי המסירה, החתולה מעולם לא נראתה יותר - פרט מידע מוזר, בהתחשב בעובדה שמדובר במשפחה שבה כל יצור עם דופק מקבל לפחות אזכור אחד ביום.

מה אתם יודעים, מרסי הקטנה נפטרה מוירוס מסתורי. קים פרסמה פוסט שהלב שלה שבור, ואנחנו המשכנו לתהות מה קרה ליתר החיות שהופיעו באותה תקופה לפרק או שניים בתוכנית הריאליטי, ותמיד נעלמו באופן בלתי מוסבר.

ספיישל טלוויזיוני: כריס האמפריז

קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן/GettyImages

זוכרים את כריס, שחקן הכדורסל העצום שאיתו התחתנה קימי בנישואים שהחזיקו 72 יום? גם אנחנו לא. גם הוא, ממש כמו קניה, לא נשאר אותו אדם אחרי מערכת היחסים הזו. אחרי שניסה לתבוע אותה בטענה שהתחתנה איתו בשביל הפרסום, טענה שעליה קים אמרה שלו היתה רוצה להתחתן בשביל פרסום - היתה מתחתנת מפורסם, כריס בעיקר הידרדר לעבר אלמוניות פתאטית.

הוא הספיק לפרוש ומעולם לא התחתן שוב, ואנחנו כנראה לא נשמע ממנו יותר אף פעם. מצד שני, קשה להאשים אותו כי אם יש משהו שבנות משפחת קרדשיאן יודעות לעשות לגברים זה ללעוס אותם, לירוק ולא להביט לאחור.

הבושה עזב/ה את הקבוצה

זוכרים שפעם, עד לא לפני הרבה זמן, "מוזרקת" הייתה מילת גנאי? מאז קים, בוטוקס וחומצות למיניהן הפכו לחברות הטובות ביותר של האישה. פתאום זה לגיטימי לראות נשים עם שפתיים שמשנות את הגודל שלהן על בסיס שבועי, כנ"ל לגבי הישבן שהפך לישות עצמאית. מצד אחד, נחמד לדעת שזה מקובל לשפץ ולשפצר את מה שאנחנו לא אוהבות. מהצד שני, השאלה היא תמיד איפה עובר הגבול ואצל קים, השאלה האמיתית היא ככל הנראה האם הגבול בכלל קיים.

אבל קימי לא נרמלה רק את ההזרקות, אלא גם את העירום. הצעירים מביניכם לא יאמינו, אבל בעבר הלא מאוד רחוק תמונות עירום הוצגו רק במגזינים מאוד ספציפיים וקלטות סקס היו מקור לבושה והסתגרות.

מאז שקרדשיאן הפציעה לחיינו, פיד האינסטגרם התמלא בתמונות של נשים שלא מתביישות בגוף שלהן, הלבשה תחתונה ובגדי ים הם לבוש לגיטימי לכל מקום וקלטת סקס שדולפת היא פשוט רגע קצת מביך שמתגברים עליו בתוך 24 שעות. ולא, אנחנו בכלל לא רוצים לדבר על התמימות של האחיות שלה, שהתחילו לנסות לרקוד על העמוד שהיה לה בחדר עוד לפני גיל עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully