וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווק נחשק: יאיר נתניהו והחברה נפרדו

עודכן לאחרונה: 13.6.2022 / 13:27

בנו של ראש הממשלה לשעבר וחברתו ברכה קטצוף נפרדו אחרי מספר חודשים של זוגיות, אותה הצליחו לנהל הרחק מאור הזרקורים. וואלה! סלבס פרסום ראשון

יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
חזר לשוק. יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש ינואר האחרון וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שיאיר נתניהו מנהל מערכת יחסים סודית עם ברכה קטצוף, אמריקאית ממוצא יהודי שעשתה עלייה והגיעה מניו יורק לישראל.

למרבה הצעד, וואלה! סלבס היא גם הראשונה לספר לכם שאחרי חצי שנה של זוגיות דביקה, כולל מפגש עם בני המשפחה, השניים החליטו להיפרד. בזמן שנתניהו הצעיר הסיר עוקב מבת הזוג לשעבר, היא ממשיכה לעקוב אחריו. כזו היא, אצילית.

ברכה קטצוף. פייסבוק, צילום מסך
כבר נגמר? ברכה קטצוף/צילום מסך, פייסבוק

בתקופת הסגרים, קטצוף פתחה קבוצת פייסבוק בשם Corona Crush, שמטרתה לשדך בין זוגות בעולם שנמצא בסגר. "חשבתי על זה שאנשים תקועים בבית, מפוחדים ומחפשים דרכים לתקשר. כך הקהילה הזו התחילה", סיפרה ברכה בריאיון לאתר jewish unpacked.

חברה של קטצוף, שניסתה למצוא לה שידוך, תיארה אותה כ"הנסיכה של תל אביב, במקור מניו יורק ותפוסה כמעט תמיד. היא אוהבת לבשל, לארח, חמודה וסופר כיפית. אם אתם עוקבים אחריה, אתם כבר יודעים שהיא מכירה הרבה סלבריטאים, אבל היא צנועה מאוד".

ברכה קטצוף מסרה: "אני מעדיפה שלא להגיב על חיי האישיים. יאיר הוא בחור נהדר ומבריק עם לב זהב. זה נורא את התמונה השקרית שהתקשורת מציירת בנוגע אליו ואל משפחתו בגלל העמדה הפוליטית שלהם".

וואלה! סלבס יודעת שאהבת אמת נמצאת בכל מקום, גם בתור לשיפודי ציפורה. אל תשאלו איך היא יודעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully