וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים להכיר: הדיירים החדשים בבית "האח הגדול"

עודכן לאחרונה: 7.6.2022 / 23:36

הבית הכי מצולם במדינה התמלא בדיירים חדשים ומסקרנים, שיהפכו בחודשים האחרונים לכוכבים הכי גדולים בביצה. אז מי הם? וואלה! סלבס חברים חדשים

הבית שופץ, השכשוכית קורצפה והמשימות נכתבו לקראת הדיירים החדשים והמסקרנים שנכנסו הערב (ג') לבית האח הגדול. עונה שלמה וגדושה עוד לפנינו, אז תתחילו לשנן את שמות הדיירים שנכנסו למקום הכי מצולם במדינה.

קאזם חליליה

קאזם חליליה האח הגדול. מיכה לובוטון,
קאזם חליליה האח הגדול/מיכה לובוטון

הוא המוסלמי הראשון ששירת בגלי צה"ל ובטוח שיהיה המוסלמי הראשון לזכות בתכנית הריאליטי. חליליה בן ה-28 הוא הומו מוצהר שמתגורר כיום במגדל יוקרה בתל אביב, וחולם להיות פוליטיקאי. לטענתו הוא לוחם צדק, ולנו יש עונה שלמה להכיר לעומק את האיש המעניין הזה.

דינה ערמי שמחי

דינה ערמי שמחי האח הגדול. מיכה לובוטון,
דינה ערמי שמחי האח הגדול/מיכה לובוטון

דינה בת ה-58 מראש העין היא קופאית ברכבת ישראל ויש לה דעה על כל הלקוחות שעוברים אצלה. היא אומרת את כל מה שהיא חושבת, תכונה שעולה לה ביוקר לעיתים. היא נמנעת לחלוטין מלבישת שחור, לא אוכלת אוכל שחור ואם לחמישה ילדים ביולוגים וחמישה ילדי אומנה. אי אפשר לבנות עליה בתור הבשלנית של הבית ויש לנו תחושה שהיא תייצר הרבה עניין.

דיאן שוורץ

דיאן שוורץ האח הגדול. מיכה לובוטון,
דיאן שוורץ האח הגדול/מיכה לובוטון

דיאן לא יכולה להפסיק להסתכל על עצמה במראה. מצד שני, היא דוגמנית בחמש השנים האחרונות, אז קשה להאשים אותה. היא שרופה על העבודה שלה, וטוענת שבנות חסרות ביטחון לא מפרגנות לה. דיאן אומרת הכל בפנים, רווקה שלא מהססת להתחיל עם גברים ומחפשת את גבר החלומות. האם היא תמצא אותו בבית?

נתנאל רודניצקי

נתנאל רודניצקי האח הגדול. מיכה לובוטון,
נתנאל רודניצקי האח הגדול/מיכה לובוטון

הוא מתגורר ברמת גן עם חתול, ווזו כבר סיבה נהדרת לאהוב אותו. החברים שלו קוראים לו "בום", שזה קיצור של בומרנג. הוא ילד מאומץ שסבל מהתפרצויות זעם והתמודד עם סיטואציות לא פשוטות, וכיום הוא בקשר עם אימו הביולוגית. נתנאל עובד בתור נהג, אבל חולם, חי ונושם מוזיקה והוא אחד הדיירים המרגשים ביותר שראינו.

מרינה קוזנצובה

מרינה קוזנצובה האח הגדול. מיכה לובוטון,
מרינה קוזנצובה האח הגדול/מיכה לובוטון

מרינה עלתה לישראל מבלגרד לפני חמש שנים, כשהייתה בת 15. היא למדה עברית דרך האזנה למוזיקה ישראלית, והגיעה לכאן כדי להתגייס. היא חווה הרבה גזענות בגלל המוצא שלה, דבר שחישל אותה ולימד אותה לא להיות פראיירית.

אליאב טעטי

אליאב טעטי האח הגדול. מיכה לובוטון,
אליאב טעטי האח הגדול/מיכה לובוטון

העולם מלא בנשים שכועסות על אליאב. אחרי הכל, הוא מגדיר את עצמו כפלייר ומשתעמם מהר מאוד מהדייטים שלו. לטענתו, הוא יצא עם כמה בנות מפורסמות וחלקן עברו בבית המפורסם .אליאב גדל בבני ברק והיה מאורס בעבר, אבל החליט שהוא לא רוצה להתחתן וביטל את האירוע חודשיים לפני. הוא חזר בשאלה, התחיל לצאת למועדונים ומאז הוא לא נח לרגע.

ריוואה ראסלן

ריוואה ראסלן האח הגדול. מיכה לובוטון,
ריוואה ראסלן האח הגדול/מיכה לובוטון

ריוואה המתוקה והרגישה עברה ילדות לא פשוטה בכלל. כבת לצד"לניק, היא מרגישה שהיא קרועה בין שני העולמות. בבית הספר היא הייתה הערביה היחידה ולטענתה, היא חווה משבר זהות. ריוואה חולמת לבקר בלבנון אבל לחיות בישראל, והיא נכנסה לבית האח הגדול כדי לנפץ את התבנית המגבילה בה גדלה.

שחף רז

שחף רז האח הגדול. מיכה לובוטון,
שחף רז האח הגדול/מיכה לובוטון

שחף הוא רווק תל אביבי שעוסק בפרסום, ומעיד על עצמו שהוא אטום מבחינה רגשית ורוצה להכיר חברים חדשים. כששחף היה בן שש, הוא היה עד לריב קשה בין ההורים שלו ולדבריו, זה היה רגע המפנה שלא מאפשר לו להיפתח כלפי אנשים אחרים.

שרין אברהם

שרין אברהם האח הגדול. מיכה לובוטון,
שרין אברהם האח הגדול/מיכה לובוטון

תתחילו לשנן את השם שרין. לא שרון, לא שירן אלא שרין. מדובר בגברת שעובדת במשרד פרסום וממלצרת כדי לממן דירה בתל אביב וטיפולים קוסמטיים. היא אף פעם לא הייתה בחו"ל, אבל חודשיים בלי מניקור יכולים לפתור את הבעיה. שרין שוטפת כלים באקונומיקה, מעוניינת להיות אחראית על הכביסה בבית האח ויודעת שלא תסתדר עם כפויי טובה ומבטיחה שתעשה קרקס ממי שלא מעריך את המדינה.

אופק לוי

אופק לוי האח הגדול. מיכה לובוטון,
אופק לוי האח הגדול/מיכה לובוטון

רוצים להרגיש כאילו לא הספקתם כלום בחיים שלכם? קבלו את אופק בן ה-21, שכתב את המחזה הראשון שלו כשהיה בן 14 בלבד. היום המחזה הזה נלמד ב-MIT, אבל זה לא משכיח מאופק את הבריונות שעבר בילדותו בבית הספר. הוא מעיד על עצמו שהוא מאוד נגיש, אבל אין לו סבלנות לאנשים שמחפשים תשומת לב, צועקים ומנשנשים בורקסים בהשקות. מה רע בבורקסים?

בר כהן

בר כהן האח הגדול. מיכה לובוטון,
בר כהן האח הגדול/מיכה לובוטון

בר מתגוררת בירושלים עם בנה ליאו, ואת אבא שלו היא הכירה בזמן שטסה לעבודה בארצות הברית. היא נכנסה להריון, אבל בן הזוג שלה והיא נפרדו והיא חזרה לארץ עם ליאו המתוק. היא יודעת שתהיה ביקורת על הכניסה שלה לבית, אבל שלמה עם עצמה ועם האימהות שלה.

דניאל מלכה

דניאל מלכה האח הגדול. מיכה לובוטון,
דניאל מלכה האח הגדול/מיכה לובוטון

הסיוט הכי גדול של דניאל הוא בית אח גדול בו נמצאים רק גברים. אחרי שהאיום הזה הוסר מהשולחן, דניאל סיפר על הקשר המיוחד בינו ובין הים. הוא גדל בכרם התימנים וחווה ילדות לא פשוטה, בלשון המעטה, כי סולק מביתו ועבר לישון בחוף. דניאל לא מרחם על עצמו ובטוח לגמרי שהוא ינצח, בעיקר כדי לזכות במיליון.

רחל בורטה

רחל בורטה האח הגדול. מיכה לובוטון,
רחל בורטה האח הגדול/מיכה לובוטון

רחל בת ה-70 היא הדיירת המבוגרת ביותר בבית והשתחררה מהצבא בדרגת סגן אלוף. היא הייתה אחראית בעיקר על בעיות משמעת ומעדיה על עצמה שהיא קפדנית ואין לה זמן לבלבולי מוח. היא למדה תזונה כדי לעזור לאנשים להוריד במשקל, גם אם היא לא עושה את זה ברגישות יתרה. רחל התגרשה בגיל 40 ואז התחילה לטייל בעולם כמו בחורה, ובכן, שהשתחררה כרגע מהצבא.

אילנה ודיאנה טרננקו

אילנה ודיאנה טרננקו האח הגדול. מיכה לובוטון,
אילנה ודיאנה טרננקו האח הגדול/מיכה לובוטון

למרות שהן נראות ומתנהלות כמו אחיות תאומות, מפרידה ביניהן שנה שלמה. אילנה ודיאנה הן אחיות שמתגוררות יחס בחיפה ומנהלות עסק לתוספות שיער. הן אומרות שכולם שופטים אותן לפי החיצוניות בלבד, אבל יש בפנים הרבה תוכן. רוצים הוכחות? הקשיבו לאחד משירי הראפ שלהן. עובדת בונוס: אחת מהן יצאה במשך ארבע שנים עם גבר שפרץ לביתה. מי מהן? נעדכן כשנלמד להבדיל ביניהן.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully