וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום, השחרות ומוות: השערוריות של בית המלוכה

עודכן לאחרונה: 8.9.2022 / 21:04

אליזבת' השניה ציינה לפני חודשים ספורים 70 שנות מלוכה שהיו רוויות באירועים היסטוריים ומרגשים, אשר לצידם שערוריות בחסות בני המשפחה האחרים. וואלה! סלבס נוסטלגית

אבל בבריטניה: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

כולנו אוהבים סקנדל טוב, בין אם מדובר בריב מלוכלך בין סלבס, פאדיחה, פליטת פה או אפילו אגרוף על הבמה באוסקר. זה לא רק החלק הצהוב שבסקנדל, אלא בעיקר העובדה שהאנשים שאמורים לחיות חיים נוצצים, זוהרים ומושלמים, נשארים בשר ודם ומאבדים את זה לפעמים. מצד שני, הסלבס תמיד מנסים להזכיר לנו שהם בני אדם רגילים, כאלו שרק במקרה עלו מעלה בגלל כישרון או יכולות יוצאות דופן.

היחידים שעדיין מתאמצים להיראות מושלמים כלפי חוץ בלי להתנצל הם בני המשפחה המלכותית, שמקדישים את חייהם לשמירה על תדמית מושלמת. כמה כיף שדווקא הם, מכולם, מספקים לנו את הסקדנלים הכי גדולים והפאדיחות הכי מטורפות ומטורללות. רצינו לעשות כאן רשימה של כולן אבל היא פשוט ארוכה מדי, אז בחרנו את הטובות ביותר:

החופשה שהשתבשה: קייט מידלטון

קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) בארוחת ערב בבית השגריר הבריטי בפריז, 17 מרץ 2017. GettyImages
קייט מידלטון (לובשת ג'ני פקהאם) בארוחת ערב בבית השגריר הבריטי בפריז, 17 מרץ 2017/GettyImages

פעם, הרבה לפני עידן מייגן מרקל האמריקאית הגרושה, העובדה שהנסיך וויליאם התאהב באישה "פשוטה" ונטולת מעמד היתה סקנדל? בית המלוכה אולי בלע את הצפרדע נטולת הדם הכחול וניסה לשדר עסקים כרגיל אבל ב-2012 פרסם מגזין CLOSER האנגלי תמונות של קייט מידלטון משתזפת טופלס בחופשה.

בני הזוג שהו בוילה פרטית ששייכת לאחיין של המלכה ולא ציפו לפפראצי. לאחר פרסום התמונות, שהסבו מבוכה רבה למשפחה כולה, השניים תבעו את העיתון וקיבלו פיצויים בגובה 118,000 דולרים. למרות הנסיונות להסיר את המפגע, התמונה הזו צרובה במוחנו לנצח.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צרות בצרורות: מייגן מרקל

מייגן מרקל יום הזיכרון הבריטי. GettyImages
מייגן מרקל יום הזיכרון הבריטי/GettyImages

אפשר לכתוב ספר שלם על הפאדיחות שהביאה איתה מייגן מרקל לארמון. החל מהיותה אמריקאית, גרושה וכמובן בגוון הלא נכון, ועד לשמועות על התנהגות מגעילה לצוות הארמון, הרחקה של הנסיך הארי מאחיו, ריבים עם הגיסה קייט, המשפחה המטורללת שיצאה מפארק הקרוואנים כדי לטנף עליה ועוד ועוד.

אבל הסקנדל הגדול ביותר שהגיע לארמון בעקבותיה הוא העזיבה של השניים לא רק את בריטניה, אלא את בית המלוכה. השניים ויתרו על התארים שלהם לטובת חיים "רגילים" בלוס אנג'לס, וכיום הארי, טכנית, כבר לא נושא את תואר הנסיכות ולא צריך לפנות אליו כ"הוד מעלתך".

החלק המעניין בסיפור הוא שהארי הוא ממש לא הראשון שעשה את הצעד הדרמטי, אלא ממשיך ענף קצת עקום אך לגמרי קיים במשפחה: המלך אדוארד השמיני גם הוא התנער מהכתר לטובת אישה גרושה. זה קרה ב-1936, אדוארד קיבל עליו את הכתר אחר מות אביו, ושנה לאחר מכן ויתר עליו לטובת נישואים לוואליס סימפסון, אמריקאית שהתגרשה פעמיים

אסון מהרגע הראשון: הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה

הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס במופע צדקה, לונדון, נובמבר 1984. GettyImages
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס במופע צדקה, לונדון, נובמבר 1984/GettyImages

הנישואים שהסתיימו בסקנדל הגדול בעולם שעדיין נתפס כקונספירציה של בית המלוכה בעיני רבים, ייצרו איספור שערוריות לאורך הנישואים. נראה שהנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה, שכנראה פשוט לא אהבו אחד את השניה, לא הצליחו להחזיק תמונה שנראית טוב כלפי חוץ.

זה התחיל בפרסום של שיחה שאותה כביכול ניהלה דיאנה עם מאהב, המשיך בפרסום של שיחה שאותה ניהל צ'ארלס עם קמילה (אשתו כיום, אך באותה תקופה היא היתה נשואה לאדם אחר) והתפוצץ סופית בראיון טלוויזיוני של דיאנה בו סיפרה על הקשיים שלה, על דיכאון אחר לידה, הפרעות אכילה והרומן הלא מאוד סודי של בעלה.

ילד של אימא: הנסיך אנדרו

וירג'יניה ג'ופרי, שטוענת כי הותקפה בידי הנסיך אנדרו. וירג'יניה רוברטס, אתר רשמי
וירג'יניה ג'ופרי, שטוענת כי הותקפה בידי הנסיך אנדרו/אתר רשמי, וירג'יניה רוברטס

אחת השערוריות הגדולות שסיפק לנו הארמון היא זו של הנסיך אנדרו. שמו נקשר בפרשיית הניצול והתקיפות המיניות של ג'פרי אפשטיין, והוא נתבע על ידי אחת הקורבנות של הפרשה. למרות שהכחיש את ההאשמות נגדו, תמונות של השניים התחילו לצוף והפלילו אותו.

הנסיך הגיע להסדר שבו הוא "הביע חרטה" ושילם סכום נכבד לקרן של המתלוננת. מי שהיה הבן האהוב ביותר על המלכה ויתר על תואר האצולה שלו, על מנת שהתביעה לא תדבק במשפחה, כמובן, והפך לכבשה שחורה משחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully