וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של דין מירושניקוב: "אל תגידו לי שמידה 44 זה בריא ו-32 זה לא"

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 14:04

אני מירושניקוב, שנישאה לשחקן הלוהט לפני קצת פחות משנה, העלתה מספר סטוריז בהם אמרה שרשתות האופנה לא מותאמות לנשים במידות קטנות: "בגלל בחורות 'בריאות' המידות שלי לא קיימות". וואלה! סלבס מכפלת

אני מירושניקוב. אינסטגרם, צילום מסך
כועסת. אני מירושניקוב/צילום מסך, אינסטגרם
חתונה דין מירושניקוב אני חנין/רותם ראף

בשנים האחרונות, הרשתות החברתיות נשטפו בסרטונים ומחאות של נשים שיצאו נגד רשתות האופנה הגדולות בטענה שאלה לא מותאמות למידות גוף מגוונות. אלכסה דול, לדוגמא, העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון בו היא חושפת שלמרות שהיא נחשבת לבחורה רזה, ענקית האופנה "זארה" מעוותת את המידות שהיא מציעה לנשים.

מי שחושבת שהרפורמה והגיוון במידות צריכה להגיע גם לכיוון השני היא אני מירושניקוב, אשתו של השחקן דין מירושניקוב. אני העלתה הבוקר (ד') סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה את העוקבות על חווית הקניה של אישה רזה.

אני מירושניקוב. אינסטגרם, צילום מסך
אני מירושניקוב/צילום מסך, אינסטגרם

מירושניקוב חשפה שהזמינה מכנסיים במידה 32 מענקית האופנה הספרדית, אולם המידה הייתה גדולה מדי. היא הפנתה את זעמה כלפי "זארה", אולם האשימה גם נשים אחרות: "תודה לכל אותן בחורות 'בריאות' שבגללן גם המידות שלי לא קיימות. בוקר שחור".

אני מירושניקוב. אינסטגרם, צילום מסך
אני מירושניקוב/צילום מסך, אינסטגרם

בסטורי נוסף שהעלתה, תבה מירושניקוב "אל תגידו לי שמידה 44 זה בריא ו-32 לא. אני הפסקתי להתנצל על המידות שלי, הגיע הזמן שגם אתן. איפה הרפורמה לצד השני?".

וואלה! סלבס לא מסתכלת על מידות כבר עשור שלם. ככה זה כשאת מסתובבת בחליפת צלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully