וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין עומר אדם לדיקפריו: כל הפרטים על החתונה הנוצצת של השנה

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 12:09

הכוכב ההוליוודי הגיע לחתונה יוקרתית שהתקיימה ביפו, ולא מדובר בעניין של מה בכך. אז מי החתן והכלה, איזה אורחים מפורסמים הגיעו ומה היו העלויות של האירוע הנוצץ? וואלה! סלבס ירוקה מקנאה

דני איי חתונה/מערכת וואלה!

וואלה! סלבס הייתה הראשונה להביא לכם תמונות של השחקן הרותח ליאונרדו דיקפריו, שבילה אמש (א') בחתונה נוצצת שהתקיימה ביפו. כיוון שכוכבים הוליוודים בסדר הגודל הזה לא נוהגים להגיע לאירועים פרטיים בישראל, מדורי הרכילות התמקדו בשחקן ולא באירוע הנוצץ. אז מה קרה שם? כל הפרטים נמצאים אצלנו.

החתן, ומי שאחראי להגעתו של דיקפריו הוא דני איי, שחקן ומפיק הוליוודי שנולד בישראל בשם דני אביכזר. בשנות ה-80 הוא עבר לגור בארצות הברית והתברג בחיי הלילה, נחל הצלחה ופיתח חברויות עם כמה מהאנשים החזקים ביותר בתעשייה.

דני איי מאי אלמקייס. אינסטגרם, צילום מסך
מבאר שבע להוליווד. מאי אלמקייס/צילום מסך, אינסטגרם
ליאונרדו דיקפריו. מערכת וואלה!, מערכת וואלה
אורח הכבוד. דיקפריו/מערכת וואלה, מערכת וואלה!

בשיאה של מגפת הקורונה, דני הכיר את מאי אלמקייס דרך האינסטגרם. הוא היה אז בסוף שנות ה-40 לחייו, היא הייתה חיילת שעמדה לפני שחרור מצה"ל והשיחות ברשת החברתית הפכו לשיחות וידאו. לבסוף, דני הגיע לישראל, השניים נפגשו ולא נפרדו לרגע. לאחר השחרור מצה"ל, אלמקייס עברה להתגורר בארצות הברית עם אהובה והצעת הנישואים לא איחרה לבוא.

אמש, כאמור, סיפור הסינדרלה הגיע לשיאו בחתונה נוצצת ומושקעת במיוחד. ה"סוהו האוס" ביפו נסגר במיוחד לרגל המאורע, ובין האורחים היו יהודה לוי, אנחל בונני ודושי לייטרסדורף, עומר אדם שהכניס את בני הזוג לחופה וכמה שמות חמים מאוד בארצות הברית, כמו גורו התזונה והלייף סטייל מליסה ווד.

דיקפריו ישב בשולחן עם חברים מארצות הברית ולצידו עמד שומר ראש. אורחים שנכחו במקום סיפרו לוואלה! סלבס שהשולחן שלו היה מרוחק יחסית מהשאר, כך שאנשים שניגשו לאיזור מבלי שהייתה להם סיבה טובה להיות בו, התבקשו להתרחק. בנוסף, אם אורח נתפס כשהוא מצלם את הכוכב, הוא התבקש על ידי המאבטחים למחוק את התמונות.

מכשירי הטלפון של האורחים לא הוחרמו בכניסה, אבל הם קיבלו צמידים אדומים שעזרו בזיהוי שלהם. הכלה שכרה את שירותיו של הסטייליסט גילי אלגבי, והחליפה שלוש שמלות במהלך הערב. חוץ מקייטרינג יוקרתי, נהנו האורחים ממסיבה סוערת ואחד התקליטנים היה אליעד נחום, שעבד עם איי בעבר והשניים נשארו חברים קרובים.

קוד הלבוש הלם את האירוע ובזמן שהגברים הגיעו בחליפות מחויטות (ושום מילה על השרב), הנשים השקיעו בשמלות ערב. לאחר החופה והארוחה, הגיע שלב האפטר פארטי והאורחים החליפו בגדים ורקדו עד השעות הקטנות של הלילה. וכמה יעלה אירוע כזה בשבילם? וול, ההערכות נעות בין מאות אלפי שקלים לכמה מיליונים בודדים. למרות שהמארחים לא הטיסו את חבריהם מחו"ל, כל הפרטים שהרכיבו את החתונה היו ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשוק.

וואלה! סלבס חולמת על חתונת אלפיון, אבל המשכורת שלה מאפשרת לה שטוחים וקוטג' וגם זה בקושי.

  • עוד באותו נושא:
  • דני איי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully