וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופסת צבע: שמחה גואטה מדגמנת ביקיני

עודכן לאחרונה: 26.5.2022 / 4:52

יוצאת הריאליטי מאסה באמירות כמו "הכיני גופך לקיץ" והחליטה לעצב ולדגמן בגדי ים לנשים בכל המידות: "אין צורך להכין את עצמך, את נולדת מוכנה!". וואלה! סלבס מעצימה

שמחה גואטה. אור גפן,
היי גירל. שמחה גואטה/אור גפן

הקיץ נמצא ממש מעבר לפינה ובגדי ים הפכו לפריט הלבוש המבוקש ביותר על ידי נשים ונערות. למרבה השמחה, אנחנו חיים בתקופה בה מודל היופי השתנה ומאפשר לנשים רבות להרגיש בנוח עם עצמן. מי שרצתה לעשות שינוי של ממש היא השורדת בדימוס שמחה גואטה, שהחליטה להפסיק לדבר בסיסמאות ולהתחיל לפעול.

"אני הולכת קצת אחורה, לתקופה של התיכון. תמיד הייתה מופיעה תמונה של אישה לבושה בבגד ים עם סרט מידה סביב גופה והמשפט הקבוע 'הכיני את גופך לקיץ'. שנים שבכל תחנת אוטובוס פמפמו לנו את המסר הזה, שגרם לנשים רבות להבין שבמידה ואין להן גוף מסויים, הן לא מוכנות לקיץ ואינן יכולות לשים בגד ים.

כשיצאתי להישרדות, נשים רבות כתבו לי 'תודה שאת מראה שזה אפשרי להיות בפורמט של בגד ים קטן, ועדין לבחור להיות'. היי, הים הוא של כולם!".

שמחה גואטה. אור גפן,
יש סרונג?/אור גפן
שמחה גואטה. אור גפן,
נשמח לטרמפ/אור גפן

ההודעות שגואטה קיבלה נגעו לליבה, והיא חברה למותג רייבן. שמחה עיצבה ודיגמה את בגדי הים, לא לפני שסיפרה על התהליך המרגש.

"עיצבתי קולקציה משלי לכל מידה ומגזר: ביקיני, שלם ואפילו עם שרוולים לדתיות. בכלל, כי אני מאמינה בשוויון לכולן. הקולקציה הזו מרגשת אותי במיוחד. בסופו של יום, את לובשת הרגשה וביטחון ויוצאת לים. אין צורך להכין את עצמך, את נולדת מוכנה. קיץ שמח לכולן".

וואלה! סלבס לא ביקרה בחוף הים מאז שאיבדה את הבורקיני החביב עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully