וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטבעת זו: הזוגות שהתארסו ונפרדו

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:35

הביצה המקומית מלאה בזוגות שחשבו שיחיו ביחד לנצח נצחים. טבעות נשלפו, דמעות זלגו אבל הסוף הטוב אף פעם לא הגיע. אז מי נפרדו לפני החופה ומי שרדו כדי לספר? וואלה! סלבס איי דו

יום הולדת איציק זוהר לאורה. אור גפן,
פחות עבד. איציק זוהר ולאורה לנטינו/אור גפן

השבוע וואלה! סלבס סיפרה לכם שאיציק זוהר וזוגתו בחמש השנים האחרונות, לאורה לנטינו, נפרדו. השניים התארסו במהלך הצילומים לתכנית "זוג מנצח VIP" ולמרות שהזוגיות נראתה יציבה ומבטיחה, הם החליטו להפריד כוחות.

למרבה הצער, הביצה מלאה בזוגות שהחליטו להתארס, אבל לא הגיעו עד שבירת הכוס המיוחלת. אז מי נפרדו ימים ספורים לפני החתונה, מי הצליחו להתגבר על המכשולים ומי הולכת לישון לבד בכל לילה? זו וואלה! סלבס, כמובן.

הזוג המלכותי: יהודה לוי ונינט טייב

יהודה לוי, נינט טייב. ניר פקין
יהודה לוי, נינט טייב/ניר פקין

אי אפשר לדבר על טבעות שהוזרו מבלי להזכיר את יהודה לוי ונינט טייב. השניים, שהיו הפאוור קאפל של הביצה המקומית, התחילו לצאת בשנת 2006 והמדינה כולה התאהבה בשחקן הרותח וזוכת הריאליטי הגדולה ביותר שהייתה כאן אי פעם (עם כל הכבוד לאור טרגן, כן?).

לוי וטייב התארסו במהלך חופשה רומנטית באיטליה ומדורי הרכילות לא ידעו שובע. כל צעד שלהם תועד, הברט הכתום הפך הפריט האופנתי המדובר ביותר במדינה וכשהם הודיעו על פרידה בהודעה משותפת באוגוסט 2013, היום הוגדר באופן רשמי כנכבה של עולם הבידור.

מאז הספיקו השניים להתחתן, להתגרש (לוי) ולהביא לעולם ילדות מתוקות (טייב). המקרה שלהם, שתפס את המדינה כולה בהפתעה, הוא הדוגמא המובהקת ביותר לרומן מרהיב שהסתיים בטונים צורמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הזוג המוזר: אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון

פיט דווידסון אריאנה גרנדה. אינסטגרם, צילום מסך
פיט דווידסון אריאנה גרנדה/צילום מסך, אינסטגרם

אריאנה גרנדה ופיט דיווידסון היו זיווג מוזר מההתחלה. נכון, מדובר בשני אנשים בעלי חוש הומור מפותח במיוחד, אבל בזמן שהיא תקתקה קריירה מרהיבה הוא התעסק בעיקר בלא להתקלח. בני הוזג התחילו לצאת במאי 2018 והתארסו פחות מחודש לאחר מכן.

האם קיים בעולם הזה אדם שחשב שהם יחיו יחד לנצח? כנראה לא. ואכן, כשהם נפרדו וביטלו את האירוסים אחרי חמישה חודשי זוגיות, אף לסת לא נשמטה. מאז, גרנדה הספיקה להתחתן עם איש נדל"ן אנונימי ופיט יצא עם מספר נשים, אבל זו שכבשה את ליבו (או את לב איש יחסי הציבור שלו) היא קים קרדשיאן. אתם יודעים, זבל של מישהי אחת עשוי להיות האוצר של אחרת.

הזוג שהצליח: ניב סולטן ומאור שוויצר

מאור שוויצר ניב סולטן. ניר פקין
מאור שוויצר ניב סולטן/ניר פקין

מה קורה כשמפגישים בין שני צעירים אטרקטיביים במיוחד במקום העבודה? הם מתאהבים, כמובן. זה בדיוק מה שקרה לניב סולטן ומאור שוויצר, שהכירו במהלך הצילומים לסדרה "יש לה את זה". התכנית אמנם נשאבה לחור שחור, אבל השניים האלה נכנסו לוואלה! סלבס היישר לתוך הלב.

סולטן ושוויצר שמרו את מערכת היחסים שלהם הרחק מאור הזרקורים, והתארסו במהלך טיול משותף מעבר לים. רגע אחרי שהטבעת נשלפה, התברר שהשניים נפרדו וסולטן עזבה את דירתם המשותפת. למרות המשבר, הם הצליחו לשקם את מערכת היחסים שלהם, חזרו להיות ביחד וצעדו לעבר החופה לפני קצת פחות מחודשיים.

הזוג המוזר: ג'ניפר לופז ובן אפלק

ג'ניפר לופז, בן אפלק. GettyImages
ג'ניפר לופז, בן אפלק/GettyImages

הקאמבק המפואר של השנה שייך לג'ניפר לופז ובן אפלק, שמדגמנים אהבת נעורים הרבה אחרי שחצו את גיל 40. הגולשים הותיקים ודאי זוכרים שמערכת היחסים בין השניים לא תמיד הייתה כל כך ורודה, והם כבר ביטלו חתונה אחת.

בניפר הכירו בשנת 2001 ובריאיון שהעניקה בעבר למגזין People, סיפרה שהניצוצות ביניהם עפו מיד. הם התארסו כשנה לאחר מכן, אולם בשנת 2003 הודיעו על ביטול החתונה ארבעה ימים בלבד לפני שהייתה אמורה להתקיים. התכנית מעולם לא יצאה לפועל, וחודשים ספורים לאחר מכן דווח כי הם נפרדו.

לפני שנה בדיוק התחילו לצוץ תמונות פפראצי של השניים ולא הותירו מקום לספק: בניפר חזרו להיות יחד. היא אסופה, יפה וזוהרת יותר, הוא גריזי ומתנדנד בחלק גדול מהזמן. בחודש שעבר הם התארסו בשנית, ולנו נותר לקוות שהפעם הם אכן יתחתנו ויזדקנו יחד.

הזוג התיאטרלי: אגם רודברג וגל אמיתי

הוא הלך בשדות. רפי דלויה
הוא הלך בשדות/רפי דלויה

גל אמיתי ואגם רודברג הכירו בבית הספר למשחק, והבינו מאוד מהר שהידידות האמיצה שנרקמה ביניהם היא למעשה רומן רומנטי של ממש. הם שיחקו יחד בהצגה "הוא הלך בשדות", נחשבו לזוג יציב ופוטוגני במיוחד ובמרץ 2016 אמיתי שלף טבעת ורודברג השיבה בחיוב.

למרות שלא נקבע תאריך לאירוע הנוצץ, המדינה כולה רעשה וגעשה. למרבה הצער, שבועות ספורים אחרי ההצעה האינטימית והמרגשת, התברר שהשניים נפרדו. הם המשיכו לשחק לעבוד גם אחרי הפרידה וכך, למעשה, חיו את הסיוט הגדול ביותר של רוב בני האדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully