וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב היא כאן: אגם רודברג ילדה בת שניה!

עודכן לאחרונה: 10.5.2022 / 9:11

הדוגמנית והשחקנית הביאה לעולם בת מתוקה, אחות קטנה להלני שתחגוג שנתיים בקיץ הקרוב. "ההריון לכל אורכו היה תהליך מותח מאוד והלידה עצמה היא מגה אירוע עוצמתי בצורה בלתי רגילה גם בפעם השניה". וואלה! סלבס דודה שרופה

אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב חמודים! אדם רודברג ודור קרובינר/צילום מסך, אינסטגרם

השחקנית והדוגמנית אגם רודברג הילדה הלילה (ג') בת שניה לה ולבעלה דור קרובינר. מי שמחכה בבית בקוצר רוח לתינוקת המתוקה היא הלני, בתם הבכורה של בני הזוג, שתחגוג שנתיים בקיץ הקרוב.

רודברג כתבה על הלידה בחשבון האינסטגרם שלה ולצד התמונה המסורתית עם בן הזוג, התינוקת והאימיג'י שמסתיר לה את הפנים, הודתה ברוחב לב לצוות הרפואי שליווה אותה לאורך הלידה כולה.

אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
אגם רודברג/צילום מסך, אינסטגרם

"בשעה טובה נולדה לנו בת. אנחנו אסירי תודה ומאושרים בחלקנו. ההריון לכל אורכו היה תהליך מותח מאוד והלידה עצמה היא מגה אירוע עוצמתי בצורה בלתי רגילה גם בפעם השניה. ההתמודדות, ההרגשה לאורך הדרך וכל החוויה התעצבה אצלי בעזרת הסביבה התומכת כמובן - אבל - עוד יותר בעזרת אנשי המקצוע שליווי אותי מהיום שגיליתי שאני בהריון, דרך הבדיקות, הסקירות, מהמיון המושלם באיכילוב שביקרתי בו כל יום בחודש תשיעי (תודה בנות), ועד כשצעקו לי "יופי עוד חזק" ועד הרגע ששמו אותה עלי כשהגיחה לאוויר העולם.

קשה להסביר במילים כמה הקבוצה הזאת שזכיתי להיות מוקפת בה עשתה עבורי את הבלתי ייאמן וגרמה לי להרגיש יותר בטוחה, יותר טוב, יותר מסוגלת ולהוביל אותי עד לקו הסיום בידיים מלאות".

וואלה! סלבס מאחלת לבני הזוג המון מזל טוב ומקווה שהם יזכו לשנ"צ מפנק במהרה. כזה, בעוד עשר שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully