וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מניפות את הדגל: הנשים הכי עצמאיות בהוליווד

עודכן לאחרונה: 16.5.2022 / 12:33

יום העצמאות האמריקאי יחגג רק בחודש יולי, אבל החגיגות המקומיות שלנו גרמו לנו לחשוב על כמה נשים שהצליחו להתגבר על הקשיים, הסטיגמות ותקרות הזכוכית והפכו למובילות. וואלה! סלבס גירל פאוור

קנדל ג'נר, קיילי ג'נר, מט גאלה 2022. GettyImages
הם הן פה. טוב, חלקן/GettyImages

יום העצמאות אולי שייך למדינה, אבל האמת היא שהוא גורם לרובנו לחשוב על העצמאות הפרטית שלנו. מה עשינו השנה כדי להרגיש עצמאיים יותר, מתי שמנו את עצמנו במרכז וגרמנו לעולם להתאים את עצמו אלינו ולא להיפך?

אנחנו אוהבים במיוחד את הכוכבים ההוליוודיים שמוכיחים לנו שעצמאות היא לא רק משהו שמכריזים עליו, אלא משהו שלוקחים - והיא משתנה מאדם לאדם. אלו הכוכבות שהעצמאות שלהן עושה לנו את זה ברמות.

כבר לא קורבן: קארדי בי

קארדי בי, AMA. GettyImages
קארדי בי, AMA/GettyImages

כמו הרבה כוכבים אחרים, גם קארדי בי הגיעה לעולם המוזיקה מתוך מקום נמוך ועולם קשוח. החשפנית לשעבר סיפרה שהיתה מסתובבת עם סכיני גילוח בתוך הפה רק כדי להרגיש בטוחה, והיום היא אחת הנשים החזקות והרווחיות ביותר בתעשיית המוזיקה העולמית. מה שמבדיל את קארדי מכל האחרים שעשו את זה בענק ושידרגו חשבון בנק ריק היא העובדה שקארדי לא מתביישת במי שהיתה ולא רק מדברת בפתיחות על העבר שלה, אלא משלבת אותו בצורה בוטה בתוך המוזיקה שלה.

שירים על הכ** הרטוב שלה או על כמה היא אוהבת כסף? צ'ק. ריבים ועצבים נטולי פילטר נגד כוכבות אחרות באנסטגרם? צ'ק. אופנה נטולת עכבות וריקודים א-לה חשפנית על הבמה בחודשי הריון מתקדמים? למה לא? קארדי תהייה קארדי, בין אם היא גרה בחדר מעופש או באחוזה, וזה הכי עצמאות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

משאירה אבק: קים קרדשיאן

קים קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
קים קרדשיאן, מט גאלה 2022/GettyImages

די מתבקש לראות את היציאה הגדולה של קים קרדשיאן לעצמות כגירושים מקניה ווסט, אבל העצמאות האמיתית שלה דווקא לא נמצאת שם, אלא בהוכחה שלה לכולם שהיא האישה הלוהטת והטרדנית בעולם גם בלי קניה, או כל אחד אחר לצידה.

למי ששכח, לפני ווסט, קים היתה כוכבת ריאליטי-טראש, ועד היום כולם דיברו על כך שקניה היה זה שהצליח להפוך אותו לאותו אייקון אופנה מרגש. נכון, במשך שנים ארוכות קים היתה מקושרת לסגנון שלו בלוק זרוק אבל כזה שנראה יקר להחריד. כעת נראה שהסטייל שלה הפך להיות אפילו יותר טוב ומרגש - עם לוקים נשיים יותר וזוהרים יותר, שנראים אלגנטיים ומפתיעים כל פעם מחדש, כשהשיא כרגע הוא השמלה של מרלין מונרו שאותה לבשה על השטיח האדום של המט גאלה. לגמרי אייקון אופנה שעומד בזכות עצמו.

מוחצנת: קורטני קרדשיאן

קורטני קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
קורטני קרדשיאן, דולצ'ה וגבאנה/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

הרשימה שלנו כוללת גם את קורטני קרדשיאן, זו שקים קראה לה פעם "האחות שהכי פחות מעניין להסתכל עליה". קורטני מראה לכולם שלפעמים לצאת לעצמאות זה דווקא למצוא את האדם הנוסף שיאפשר לך לגלות את עצמך.

היא תמיד היתה האחות שאוהבת תה מאצ'ה ומדברת על ילדים ועיצוב פנים, והחלק הכי מעניין בה היה סקוט דיסיק. אחרי שנים של שיממון, היא פגשה את טראוויס בארקר ויצאה לעצמאות מתוך הצל הענק והרועש של הקרדשיאנז, המציאה את עצמה מחדש כמלכה גותית שאוהבת רוק ונשיקות רטובות על השטיח האדום. הסטייל והגישה התהפכו לחלוטין והיום היא אחת האחיות הכי מעניינות במשפחה, ולגמרי גורמת לנו לרצות לדעת מה הצעד הבא שלה.

כבר לא "הבת של": קאיה גרבר

סינדי קרופורד, קאיה גרבר. GettyImages
סינדי קרופורד, קאיה גרבר/GettyImages

קאיה גרבר היא אחת הדוגמניות העסוקות ביותר בתעשיית האופנה ושולטת במסלולים יחד עם הטופ מודלס המובילות בעולם שכוללת את קנדל ג'נר וג'יג'י חדיד. בזמן שהן רכבו על התהילה של המשפחות שלהן בדרך אל ההצלחה, קאיה הייתה צריכה לעבוד כדי שישכחו שהיא הבת של הדוגמנית הכי מצליחה ומפורסמת בעולם, כי כשאמא שלך היא סינדי קרופורד, את לנצח תהיי הבת של.

אבל איכשהו, בשקט יחסי, בלי יותר מדי ראיונות, סקדנלים או ביקורים במכוני גמילה, קאיה הצליחה לבנות לעצמה שם כל כך גדול שלפעמים צריך לעצור לרגע ולהיזכר מה השם של אותה טופ מודל שהיא קוראת לה "אמא", אם זה לא הוכחה שאפשר לצאת החוצה מכל צל, לא משנה כמה גדול - אנחנו לא יודעים מה כן.

האמת משחררת: דמי לובטו

טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו. GettyImages
טקס בחירת הקהל של ערוץ E! דמי לובאטו/GettyImages

דמי לובאטו תמיד היתה זמרת מוכשרת שהתמודדה בפתיחות עם השדים שלה - בין כניסה ויציאה ממכוני גמילה, דרך משקל שעלה וירד ללא הפסקה ואפילו מנת יתר שנטלה. נראה היה שלובאטו, למרות כל ההצלחה, פשוט לא מוצאת את המקום שלה.

הכל השתנה כשהיא סוף סוף התחילה לדבר על הפגיעה המינית שחוותה, יציאה מהארון כא-בינארית והחלה להזדהות בגוף שלישי ברבים. היום נראה שהיא מוצאת סוף סוף את הדרך שלה ומתחילה להראות לנו את דמי האמיתית, וזה רק הולך ומשתפר. נכון לכתיבת שורות אלה, אגב, היא החזירה את הפניה אליה ללשון נקבה, אבל לכו תדעו מה ישתנה עד פרסום הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully