וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע אלחמיסטר: "מעניין אותי לדעת איך הגוף שלי ייראה בהריון"

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 12:58

הדוגמנית הרותחת הצטלמה לקמפיין חדש עם אחיותיה, וסיפרה בגילוי לב על התוכניות להרחבת המשפחה. ספויילר: זה עשוי לקרות מוקדם מהצפוי. וואלה! סלבס דודה שרופה

נטע אלחמיסטר/יח"צ, אור גפן

הדוגמנית ואשת העסקים ההורסת נטע אלחמיסטר ובעלה רמי גרשון יחגגו את יום הנישואים השלישי שלהם בחודש הבא. כמו כל אישה במדינת ישראל, גם אלחמיסטר נשאלה לא פעם מתי היא מתכננת להרחיב את המשפחה, אולם כעת נכנס לתמונה גורם נוסף שעשוי לזרז את ההחלטה.

אתמול (א') נטע הצטלמה לקמפיין חדש למותג הספורט האופנתי המוביל SIS active wear יחד עם אחיותיה דנה וספיר. דנה, הבכורה, מצפה לילד ראשון וההיריון מרגש את כל בני המשפחה. "מדברים בבית רק על ילדים, על הלידה והבטן. זה ילד ראשון במשפחה", סיפרה.

נטע אלחמיסטר ספיר דנה. אור גפן,
מרגש! נטע, דנה וספיר אלמיסטר/אור גפן

"אני מוכנה לילדים ומרגישה שאני במקום אחר בחיים שלי. אני ורמי מדברים על זה בצורה יותר מציאותית. כשזה יגיע זה יגיע, וזה לגמרי חלק שאני רוצה להגיע אליו. כל דבר בא בזמן שלו וכשזה יקרה, כולם ידעו".

אלחמיסטר, שמשקיעה זמן ומאמץ בתחזוק גזרה מעוררת קנאה (או סערה, תלוי את מי שואלים), לא חוששת מהשינוי בגזרה. "אני חושבת שזה יתרון בהיריון ורואה מה קורה לנשים שמביאות ילדים. זה מדהים, איך שהגוף משתנה בצורה נשית. זה לא מפחיד אותי, אני רוצה את זה".

אז מה היא מתכננת לעשות ביום העצמאות ואיך זה לשאת בטייטל "אשת עסקים" בגיל כל כך צעיר? צפו בוידאו המלא בראש הכתבה!

וואלה! סלבס לא ביקרה בחדר הכושר משנות ה-80 המוקדמות, אז שברה את ההליכון ולא חזרה מהבושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully