וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שי-לי שינדלר: הכוכבים שעשו אקזיט מטורף

28.4.2022 / 18:08

הסרט מעורר המחלוקת של שינדלר גרם לנו להיזכר בכמה כוכבים שעשו אקזיטים נאים הרבה אחרי שהתפרסמו ומה אתם יודעים, הם מתמודדים עם המיליונים בשלוות נפש גמורה. מטקילה ועד ליפגלוס: קבלו את המתעשרים המוצלחים של הוליווד. וואלה! סלבס קופת חיסכון

שי-לי שינדלר, העשירים החדשים/קשת 12

בשבוע האחרון כולם מדברים על הסרט של שי-לי שינדלר, שעברה מהנחיה בטלוויזיה וחיים תל אביביים רגילים לחלוטין לחיים של מיליארדרית בזכות האקזיט של בעלה, שמכר את החברה שלו בכ-300 מיליון דולרים. שי-לי לא לבד, ולמרות שבהוליווד הסלבס מרוויחים הרבה יותר מאלו שבישראל, גם מעבר לים אוהבים אקזיטים, וכן, חלקם גדולים בהרבה משל משפחת אגמון-שינדלר. אנחנו מריחים את הסרט השני, ואתם?

עם לימון ומלח: ג'ורג' קלוני

ג'ורג' קלוני אמל. GettyImages
ג'ורג' קלוני אמל/GettyImages

ג'ורג' קלוני הוא קודם כל, ולנצח נצחים, אחד הגברים הסקסיים ביותר בעולם. מעבר לזה הוא גם שחקן מוכשר ונשוי לאישה מעוררת השראה. מה אתם יודעים, כל זה לא הספיק לקלוני, שלפני כמה שנים פתח חברת טקילה בשם CASAMIGOS עם החבר הטוב (ובעלה של סינדי קרופורד) אנדי גרבר.

לאחר שנים בודדות של עשייה ושוטים, קלוני וגרבר מכרו את החברה שלהם בלא פחות ממיליארד דולרים. סכום לא רע, אפילו בסטנדרטים של הוליווד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ממש לא רק בלונדינית: ריס ווית'רספון

אוסקר 2021, ריס וויתרספון. GettyImages
אוסקר 2021, ריס וויתרספון/GettyImages

גם ווית'רספון הבינה בשלב מסוים שהיא לא תוכל לשלם את המשכנתא מקומדיות רומנטיות, והיא גם קצת התעצבנה שהתפקידים לנשים שעוברות את גיל 40 בהוליווד הולכים ומתמעטים.

במקום לדבר על הבעיה כמו שעשו אלו שלפניה, ריס עשתה מעשה ופתחה חברת הפקות בשם HELLO SUNSHINE שחיפשה ליצור פרויקטים לנשים "בשלות". התוצאה היתה, בין היתר, התכנית "שקרים גדולים קטנים" ומכירה של HELLOS SUNSHINE בכ-900 מיליון דולרים.

לחייך: ג'יי זי

ביונסה ג'יי זיי בראנץ' רוק ניישן 2020. GettyImages
ביונסה ג'יי זיי בראנץ' רוק ניישן 2020/GettyImages

כולנו יודעים שביונסה וג'יי זי לא סובלים מבעיה בתזרים המזומנים, ונחשבים לזוג המוזיקלי העשיר ביותר בעולם. ג'יי זי מחזיק במגוון של חברות והשקעות, אבל אחת ההצלחות הגדולות שלי היא ללא ספק מותג השמפניה שלו. כן, גם אנחנו לא ידענו שהוא בחור של שמפניה אבל היי, העולם מלא בהפתעות.

50% מהמותג נמכרו לחטיבת היין והמשקאות של ענקית האופנה LVMH (שאוחזת גם במותגים כמו כריסטיאן דיור, מואט ולואי ויטון) במחיר של יותר מ-600 מיליון דולרים, או בשמם השני תקציב הסוויט סיקסטין של בלו אייבי.

תוחמת: קיילי ג'נר

קיילי ג'נר. GettyImages
קיילי ג'נר/GettyImages

בת הזקונים בשבט קרדשיאן-ג'נר הקימה את מותג הקוסמטיקה שלה "קיילי קוסמטיקס" ב-2015 עם רבע מיליון דולרים שאותם הרוויחה מדוגמנות והשתתפות בתוכנית הריאליטי של המשפחה.

חמש שנים ומיליוני ליפגלוסים לאחר מכן, ג'נר מכרה 51% מהחברה ב-600 מיליון דולרים, דבר שהפך אותה לעשירה יותר מכמה מאחיותיה. לא רע בשביל מישהי שבאותה תקופה עוד לא יכלה לשתות אלכוהול בצורה חוקית.

אז לשם היא נעלמה: ג'סיקה סימפסון

ג'סיקה סימפסון. GettyImages
ג'סיקה סימפסון/GettyImages

האם אתם יודעים למה ג'סיקה סימפסון לא מוציאה יותר שירים או משחקת בסרטים? לא כי היא לא מוכשרת חלילה, אלא כי היא פשוט לא צריכה.

בשנת 2015 סימפסון מכרה 62% ממותג האופנה שלה, שכולל בגדים, נעליים ותיקים שנושאים את שמה ב-120 מיליון דולר. על פי דיווחים שונים, המותג מגלגל כמיליארד דולר בשנה ממכירות, כך שהיא לא באמת צריכה להיכנס יותר לאולפני הקלטות או סטים של סרטים. נגיד את זה בעדינות: לא מדובר בהכרח בדבר רע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully