וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רגע דל: קלואי קרדשיאן הודתה בפאדיחת פוטושופ נוספת

עודכן לאחרונה: 14.4.2022 / 10:08

כוכבת הריאליטי הואשמה לפני מספר חודשים שהדביקה את דמותה של בתה הקטנה בתמונה מדיסנילנד. אחרי הכחשות נמרצות היא הודתה שעשתה זאת וכתבה "כן, דפקתי את זה". וואלה! סלבס זיוף

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
אין גבול. קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

זה לא סוד שבנות משפחת קרדשיאן משתמשות בפוטושופ, אולם נראה שהמכורה הכבדה ביותר היא קלואי קרדשיאן, שנראית כמו אדם אחר בכל תמונה שהיא מעלה לרשת.

בימים האחרונים קרדשיאן הסתבכה בשערוריית ריטוש נוספת, אולם הפעם היא לא עשתה את זה לתמונה שלה, אלא לבתה בת הארבע. רגע, מה?

בחודש ינואר האחרון קים קרדשיאן העלתה תמונה של שיקאגו ווסט הקטנה וטרו, בתה של קלואי. השתיים בילו יחד בדיסנילנד, אולם העוקבים של כוכבות הריאליטי הבחינו שדמותה של טרו הודבקה בתצלום. "למה לעשות דבר כזה?" תהה עוקב סקרן, בזמן שאחרת כתבה "אין עורך דין בעולם שיוכל להגן על ההחלטה הזו". התגובות של בנות המשפחה נעו בין שתיקה מוחלטת להכחשה והעולם חזר להתעסק בדברים החשובים באמת.

התקרית המסיכה הייתה נקברת בספרי האינסטגרם, אלא שקלואי העלתה סטורי עם בתה מדיסנילד שלשום, וכתבה שזו "הפעם הראשונה שלה בפארק השעשועים".

עוד בוואלה!

עוגה ואירובי: נועה קירל חגגה יום הולדת באימון

לכתבה המלאה

העוקבים ההמומים כתבו לקרדשיאן שבתה בילתה בפארק לפני מספר חודשים, והיא הודתה שהדביקה אותה בתמונה. "כן, דפקתי את זה. אבל בואו נתרכז בדברים אחרים כרגע". אוקיי, אז בואי נדבר על האף שלך גברת.

וואלה! סלבס יודעת שאין טעם לרטש תמונות של עצמה. זו עבודה למשרד שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully