וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליוני שקלים וקבבונים: החתונות הכי מופרעות בביצה

עודכן לאחרונה: 8.4.2022 / 8:16

עונת החתונות נפתחה באופן רשמי, זמן נהדר להיזכר בכל האירועים שיצאו משליטה, עלו מיליונים וכללו אטרקציות מופרעות במיוחד. אז מי הוציא 20 מיליון שקלים על החתונה של בתו ומי עשתה את זה פעמיים? וואלה! סלבס באושר ועושר

החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/צילום: BBC, עריכה: יאיר דניאל

חודש אפריל הגיע, המעלות כבר מטפסות ל"חם מכדי לצאת מהבית" וכולנו יודעים איזו עונה באמת נמצאת בפתח: עונת החתונות.

בין חיפוש בלתי נסבל אחרי אאוטפיט הולם, שבירת קרן השתלמות, מציאת בייביסיטר וחשק כללי לדפוק את הראש בקיר מעצם המחשבה על חתונת צהריים באוגוסט - יש כאלה שדווקא נהנים בתקופה הזו.

אתם אולי עומדים 20 דקות בתור לקבבוני בקר קטנטנים, אבל אם הייתם מוזמנים לחתונות הנכונות, הייתם יכולים להנות ממנות גורמה, להרים בהופעות של להקות ששמורות לסופרבול ואפילו לצאת עם מתנה. קבלו את החתונות הכי מוגזמות שלא הוזמנתם אליהן.

השמיים הסגורים: בר רפאלי

אי אפשר להתחיל לדבר על חתונות פאר ישראליות מבלי לציין את שמה של הדוגמנית המצליחה. רפאלי נישאה לעדי עזרא באירוע פרטי שהתקיים באיזור יערות הכרמל. את החגיגות ליווה סקנדל לא קטן, לאחר שרפאלי ביקשה לסגור את השמיים מעל המתחם כדי שגופי תקשורת סקרנים לא ירימו מסוקים לסקר את האירוע.

שר התחבורה התערב, ביקורות הושמעו מכל עבר וכולנו כמעט שכחנו לגמרי מהשמלה שעוצבה על ידי קלייר וואיט קלר מ"קלואה", שעיצבה גם את שמלת הכלה של מייגן מרקל. הייתה גם מסיבת רווקות במלדיביים, הופעות מנקרות עיניים ועלויות שמוערכות במיליוני שקלים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תמיד כלה: פנינה רוזנבלום

פנינה רוזנבלום משה באולמי רסיטל. אביב חופי
פנינה רוזנבלום משה באולמי רסיטל/אביב חופי

לפני כמה שנים פנינה חיתנה את בתה חן בחתונה גרנדיוזית שכללה הופעה של אייל גולן, 800 אורחים ועוגה של 5 קומות. המבוגרים שבקהל בטח זוכרים שההגזמה האמיתית היתה דווקא ב-1992, כשפנינה עצמה התחנה עם בעלה הראשון, משה חיים.

הזוג הגיע לאירוע במוסטנג והם לוו בשיירה של רוכבי הארלי דווידסון. יש כאלו שמספרים שהשנים הגיעו דווקא בהליקופטר, אבל זה היה רק דודו דותן, שממש לא רצה לאחר. אגב, כבר ב-92 פנינה הבינה את מה שקים קרדשיאן עוד לא הספיקה לחשוב עליו והחתונה שודרה בשידור חי בטלוויזיה. אם זו לא הגזמה, אנחנו לא יודעים מה כן.

20 מיליון שקלים: דיאנה צ'רנוי

אתם אולי זוכרים את האירוע הזה כחתונה של הבת של האוליגרך מיכאל צ'רנוי, אבל בעצם זו היתה הופעת הבכורה של ניקול ראידמן בביצה המקומית.

בשנת 2010, לפני מעושרות, החנות בכיכר המדינה והשורות הראשונות בתצוגות של שאנל והרמס, ראידמן הפיקה את החתונה של דיאנה צ'רנוי באירוע מוגזם לכל הדיעות: 20 מיליון שקלים, במה גדולה מזו של האירווויזיון, זמרים שהוטסו במיוחד מרוסיה ומאיטליה ו-200 אנשי צוות שחתמו על הסכמי סודיות ששמורים רק לאנשי מוסד.

גונדולות וגירושים: אורטל עובדיה

ירדנה עובדיה. אביב חופי
ירדנה עובדיה/אביב חופי

אולי השם לא מצלצל לכם מוכר אבל בשנת 2010 המיליונרית ירדנה עובדיה חיתנה את בתה בחתונה שעלתה לא פחות משבעה מיליון שקלים. כן, אתם קוראים לזה "דירה לגור בה ועוד אחת להשקעה" אבל זה היה הערב הגדול של אורטל. חוות רונית הפכה ללילה אחד לוונציה, עם גונדולות, תעלות, הופעות באמפיתיאטרון וכמובן מופע אור קולי. אה, והיו גם הופעות של שרית חדד, שלומי שבת, אייל גולן ומשה פרץ ו-100 ילדים בבגדי חתן וכלה שליוו את הזוג המאושר לחופה. למה? כי הם יכולים.

למרבה הצער, בני הזוג התגרשו אחרי שלוש שנים ואורטל נישאה בשנית באירוע מצומצם ברבנות. סתם, נראה לכם? האירוע השני עלה כעשרה מיליון שקלים והתקיים בקפריסין, לשם הוטסו 900 אורחים במחלקה ראשונה.

ואי אפשר לשכוח גם את החתונות של קים קרדשיאן וכריס האמפריז, שגרפו מיליוני דולרים מספיישל טלוויזיוני רק כדי להתגרש אחרי 72 ימים, מייגן מרקל נישאה לנסיך הארי באירוע שהעולם כולו לא הפסיק לצפות בו ולרכל עליו, איוונקה טראמפ שהזמינה עוגת חתונה בת 17 קומות שעלתה 70,000 דולרים והחתונה של טום קרוז וקייטי הולמס שעלתה שלושה מיליון דולרים, כסף קטן לעומת דמי השתיקה שקיבלה אחרי הגירושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully