וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס יהודי וסנופ דוג: איך תיראה החתונה של ברוקלין בקהאם?

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 14:54

בנם הבכור של ויקטוריה ודיוויד בקהאם עתיד להינשא לזוגתו ניקולה פלץ באירוע ענק שירכז אליו כמה מהשמות הלוהטים ביותר בעולם. אז כמה ימים החתונה תימשך, מי יתקלט ואיך הארי ומייגן קשורים? וואלה! סלבס אליטה

ברוקלין בקהאם, ניקולה פלץ. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
כמו ברבי וקן. ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

החתונה הבריטית המדוברת ביותר בשנה הקרובה ממש בפתח ולא, אנחנו לא מתכוונים לשום אירוע שקשור למשפחת המלוכה. ב-1999 היו אלה ויקטוריה ודיוויד בקהאם שהחליפו נדרים ובסוף השבוע הקרוב יהיה זה בנם הבכור של הפאוור קאפל, ברוקלין בקהאם (23) שיינשא לזוגתו, השחקנית האמריקאית ניקולה פלץ (27).

רגע אחרי האירוסים, בני הזוג הבהירו שהם רוצים שתקופת ההמתנה תהיה קצרה ככל הניתן. נראה שתוכניות ומציאות לחוד, כי מגפה תמימה הרסה להם את הלו"ז הקפדני איתו נאלצו להמתין. בימים אלו, בסימן עונת החתונות נראה שהיום החגיגי קרוב מתמיד ואנחנו מתחילים לקבל דקויות לגבי פרטי הסופר וודינג הקרבה. ואם תהיתם, היא צפויה להתקיים במשך לא פחות משלושה ימים, תחת טקס יהודי שיכלול כיפה על ראשו של החתן.

ניקולה פלץ, ברוקלין בקהאם. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
כל כך צעירים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

עם רשימת אורחים מפוארת במיוחד, שמלות מעצבים ואחוזה בשווי 103 מיליון דולרים ששייכת לאבי הכלה של אבי הכלה בפאלם ביץ' פלורידה - הם יוצאים לדרך. בזכות היותו הילד של אחד הזוגות האיקונים בעולם, הצד של ברוקלין ברשימת האורחים כולל לא מעט הברקות.

השף המדופלם גורדון רמזי, חבר משפחה ותיק של הבקהאמ'ס כבר ברשימות המבוקשות. מי שמצטרף אליו הוא ג'קי רמזי, אחד הבסטיז של החתן שהוא במקרה גם בנו של השף. חברות הספייס גירלז צפויות גם הן (או לפחות חלקן) להגיע לאירוע, אווה לונגוריה ובנה של מדונה, רוקו ריצ'י נוספו גם כן לצ'ק ליסט הסופי.

עוד בוואלה!

עכשיו זה סופי: אדוה דדון וגלעד שלמור התגרשו

לכתבה המלאה
דייויד בקהאם עם ויקטוריה. GettyImages
ההורים הגאים. ויקטוריה ודיוויד בקהאם/GettyImages

על עמדת הדי ג'יי בקבלת פנים ככל הנראה נמצא את סנופ דוג בהרמות לזוג הטרי. באופן מפתיע, מי שלא יגיע לאירוע הוא הסנדק של בקהאם הצעיר, אלטון ג'ון. הזמר שמקורב למשפחה נמצא בסיבוב הופעות מתוכנן, שמתנגש עם היום הגדול. מבריזנים עתידיים נוספים, שאם יגיעו זו תהיה החותמת הסופית לאירוע השיא הם הנסיך הארי ומייגן מרקל. מצד שני, זו לא תהיה הפתעה אם יראו נוכחות, כיוון שהם חברים של אמא ואבא בקהאם שבעצמם הוזמנו לשתי החתונות המלכותיות.

בקיצור, ממתין לנו בפתח סופ"ש של השמחות בחסות הגרסה ההוליוודית של מייגן והארי. מצד אחד בנו של כוכב ספורט ואשת אופנה מהגדולים שיש, מנגד בתו היהודיה של מיליארדר אמריקאי, שהיא גם במקרה מוכשרת ויפהפייה אמיתית.

וואלה! סלבס תעביר את סוף השבוע בנקיונות לפסח. כזו היא, אישה קשת יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully