וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוויר היה חמים: מה קורה בין אלישע בנאי לדורית רבליס?

בשיתוף קסטרו

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 15:09

המוזיקאי ויוצא הריאליטי הגיע לצילומים לקולקציה החדשה של קסטרו, ואי אפשר היה להתעלם מהכימיה בינו ובין הדוגמנית הבינלאומית. אז מה הסטטוס שלהם? וואלה! סלבס מאוהבת

בווידאו: קמפיין האביב של קסטרו/כתב: אמנון גולדמן, עריכה: דינה מחפוץ

אנשים רבים חושבים שעבודת הדוגמנות היא קלה וכוללת בעיקר החלפת בגדים ופוזות למצלמה, אבל אם תשאלו את חברי הנבחרת של "קסטרו", הם יספרו לכם משהו אחר לחלוטין.

שלומית מלכה, און רפאלי, דורית רבליס, אלישע בנאי, רביב כנר ואימרי ביטון עלו על קולקציית אביב-קיץ 2022 ביום הכי קר בשנה, ופיזרו חיוכים ואווירה חמימה כאילו הטמפרטורה בחוץ אינה חד ספרתית.

וואלה! סלבס ביקרה על סט הצילומים כדי להוציא קצת ג'וס מהפרזנטורים, ומי שסיקרנו אותנו במיוחד היו בנאי ורבליס, שנראו צמודים מתמיד. כאשר הם נשאלו לגבי הסטטוס הזוגי שלהם, בחרו להתחכם ולהגיד שהם קולגות, והעובדה שהם עומדים זה לצד זו אומרת שהם אכן ביחד.

קסטרו פרזנטורים. שי יחזקאל,
כיף איתם במסיבות!/שי יחזקאל

און רפאלי חשש מאוד לפני עליית תכנית הריאליטי המשפחתית. "הייתי בררן, פחדתי מהתוצאה עצמה. יש לי סצנות בהן הייתי עצבני ושמח ולא הייתי יכול להסתיר את זה".

בזמן שרפאלי בילה זמן איכות מתועד עם בני משפחתו, הדוגמנית שלומית מלכה עושה חיל בניו יורק. "אני חיה את החיים. עבודה, פגישות, צילומים ולימודים".

אז האם הם מגובשים גם בחיים האמיתיים ומה התפקיד המסקרן של אימרי ביטון? צפו בוידאו בראש הכתבה.

וואלה! סלבס אוהבת מאוד את הקיץ, חוץ מהטמפרטורות, היתושים והכפכפים.

לאתר קסטרו

וואלה סלבס, בשיתוף קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully