וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נחים: אלק בולדווין ואשתו מצפים לילד שביעי

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 13:21

הילריה בולדווין, שלקחה לאחרונה פסק זמן מהרשתות החברתיות, פרסמה סרטון בו בני הזוג סיפרו לילדיהם שאח או אחות קטנים יצטרפו למשפחתם בסתיו. וואלה! סלבס קקי גב

אלק בולדווין. אינסטגרם, צילום מסך
אין רגע דל. משפחת בולדווין/צילום מסך, אינסטגרם

בחודש אוקטובר האחרון השחקן אלק בולדווין היה מעורב בתקרית מזעזעת על סט הצילומים, לאחר שירה בשוגג והרג את הצלמת הלינה האצ'ינס. אשתו, הילריה בולדווין, עמדה לצידו במהלך החודשים המורכבים שעבר, ואמש (ג') היא הפתיעה את עוקביה בבשורה משמחת. או מתישה, תלוי את מי שואלים.

בולדווין העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה וחשפה כי היא ואלק מצפים לילד משותף שביעי. "אחרי הרבה עליות ומורדות בשנים האחרונות, אנחנו מתרגשים בעקבות הפתעה גדולה: בולדווין נוסף יצטרף אלינו בסתיו הקרוב. חשבנו שהמשפחה שלנו שלמה, אבל ההפתעה הזו שימחה אותנו בצורה יוצאת דופן".

הבשורה הגיעה לאחר הפסקה קצרה שבולדווין לקחה מהרשתות החברתיות בתחילת החודש, אולם זו הסתיימה מוקדם מהצפוי.

"אני חולקת איתכם את הרגע בו סיפרנו לילדים. התינוק החדש שלנו הוא קרן שמש בחיינו, ברכה ומתנה במהלך תקופה הפכפכה. התגעגעתי אליכם במהלך ההפסקה שלקחתי, אבל חזרתי ואני מצפה בקוצר רוח להמשיך במסע המטורף הזה שהוא החיים שלנו".

בולדווין היה נשוי בעבר לשחקנית קים בייסינגר והשניים הביאו לעולם את בתם המשותפת איירלנד. בשנת 2007 הופץ קטע מהודעה קולית שאלק השאיר לבתו, שהייתה אז בת 12, בה כינה אותה "חזירה קלת דעת".

וואלה! סלבס ויתרה על ילדים כי היא אוהבת את הסיאסטות שלה ארוכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully