וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: למה יובל שמלא לא הוכנס למסעדה?

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 10:17

הנינג'ה הצליח להכניע את המידוריאמה, אבל לא מארחת נחרצת וגם: אוראל צברי מסתובב עם סימנים כחולים, מאיה פישל ננעלה מחוץ לרכב והאקסית של יהודה יצחקוב התחתנה. וואלה! סלבס מלקטת

אוראל צברי פולה בליק. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
תחנה ראשונה. אוראל צברי ופולה בליק/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

רוקד בקליניקה: אם חשבתם שרגע אחרי שאוראל צברי הודח מ"רוקדים עם כוכבים" הוא יסגור לעצמו חופשה או יום מנוחה, אז דעו שהתחנה הראשונה שלו היתה אצל פולה בליק. אם תראו עליו סימנים סגולים זה לא כי הוא קיבל מכות, אלא עבר טיפול בכוסות הרוח להקלה בכאב.

תקראו למנעולן: מי שחשבה שהיא באה להתפנק בבוטוקס אצל ד"ר אלמן בחינם (בכל זאת, היא הפרזנטורית) היא מאיה פישל. אמנם היא לא שילמה על הטיפול, אבל למנעולן שהגיע כדי לפרוץ את חלון הרכב שם נשכחו המפתחות היא דוקא כן.

פישל, פאשלה?
"שטויות. פייר, שווה את זה".

ג'ובאני רוסו מאיה פישל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
הפאשלה של פישל/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

מיתולוגי: יהודה יצחקוב המשיך הלאה ונמצא בזוגיות עם אלמוג חדד, אבל האקסית המיתולוגית אותה הוא הכיר בתכנית הריאלטי הקודמת בה השתתף, שחר כספי, התחתנה השבוע בלוס אנג'לס. אתה מוזמן לסמס או לשלוח צ'ק.

ארנבים ונהנים: אם אתם ממש בעניין של לאמץ ארנב, כדאי שתיכנסו לקבוצת הפייסבוק סיקרט תל אביב ותפנו לפליטת "המירוץ למיליון" עדי כרמלי, שבעל הדירה שלה אמר לה לבחור בין הארנב זכה לשם תוכן, לחוזה השכירות שלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עדי כרמלי. פייסבוק, צילום מסך
ביי תוכן/צילום מסך, פייסבוק

שיא עולמי: זכייה בנינג'ה היא הישג נאה, אבל לא תקף לגבי העולם החיצון. תשאלו את יובל שמלא, כיוון שמספר קסקסות שאוהבות לאכול סיפרו לוואלה! סלבס שהוא ומשפחתו הגיעו למסעדת הבשרים "300 גרם" במושב בצת בלי לשמור מקום, ועשו אחורה פנה. מה לעשות שאת הר המידוריאמה אפשר לעבור, אבל את המארחת- לא תמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully