וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה ולוהטת: זו החברה הסודית של רומן אברמוביץ'

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 14:45

אתרי רכילות מעבר לים דיווחו כי האוליגרך, עליו הוטלו סנקציות קשות בעקבות קשריו ההדוקים עם ולדימיר פוטין, מנהל בחודשים האחרונים מערכת יחסים עם אישה ממוצא אוקראיני. וואלה! סלבס אירונית

בשבועות האחרונים שמו של האוליגרך רומן אברומיץ' עלה לכותרות. המיליארדר ספג שורה של סנקציות בעקבות מערכת היחסים הקרובה שניהל עם ולדימיר פוטין, כאשר הבולטת שבהן היא הדרישה למכור את קבוצת צ'לסי אשר נמצאת בבעלותו.

ה"סאן" הבריטי דיווח בסוף השבוע האחרון כי אברמוביץ' מנהל מערכת יחסים סודית עם אלכסנדרה קורנדיוק, שחקנית ויזמית בת 25. על פי דיווחים שונים, שמועות אודות הרומן בין השניים צצו בחודש אוקטובר האחרון, ולמרות שהיא חיה ועובדת ברוסיה, לאלכסנדרה יש שורשים באוקראינה.

על פי אתר רכילות רוסי, אלכסנדה הקימה חברה שעוזרת למוזיקאים צעירים בתחילת דרכם. בעבר ניסתה את מזלה במשחק, אולם כאשר התגלה שמריל סטריפ יכולה להמשיך לישון בשקט, היא השקיעה את משאביה בחברה שהקימה.

מקורבים לאברמוביץ' (55) שהיה נשוי שלוש פעמים בעבר ולו שבעה ילדים, לא מבינים מה פשר הזוגיות החדשה. "זה אירוני שהוא יוצא עם אישה בעלת שורשרים אוקראינים, בדיוק בתקופה בה מופעלות נגדו סנקציות בגלל הפלישה הרוסית לאוקראינה. עם זאת, קל לראות מה הוא מצא בה והם ביחד יותר משנה".

וואלה! סלבס רצתה לצאת עם אוליגרך, אבל לא הצליחה להתגבר על מחסום השפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully