וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנד חדש בביצה: להיכנס להיריון מהאקס

עודכן לאחרונה: 11.3.2022 / 9:38

בחודשים האחרונים לא מעט נשים מפורסמות החליטו להיכנס להיריון מהאקס שלהן (או במקרה של דניאל גרינברג, ממי שידעה שיהיה האקס שלה). מה עומד מאחורי הבחירה הלא שגרתית? וואלה! סלבס אחות חורגת

שיר אלמליח, מייקל זנזורי. אינסטגרם, צילום מסך
בייבי בייבי בייבי אוווו. שיר אלמליח ומייקל זנזורי/צילום מסך, אינסטגרם

כולנו מכירות (לפעמים טוב מדי) את המונח "סקס עם האקס" אבל מסתבר שיש נשים שלוקחות את העניין הזה צעד אחד קדימה - ועושות ילד עם האקס.

איך זה עובד? ובכן, נניח ויש לך אקס שאיתו יש לך ילד אחד - התשוקה כבר מזמן נעלמה, אתם מכבדים אחד את השניה כבני אדם ואוהבים את ההורות אחד של השניה, אבל לא באמת בא לכם לחיות יחד. חוץ מזה שפתאום הקטן מתחיל לבקש אח או אחות, והכל הופך למסובך יותר. נכון, מדובר בסיטואציה מורכבת, אבל בישראל יש שלוש נשים מפורסמות שהחליטו לקחת צעד אמיץ, ולעשות ילד עם האדם שממנו הן נפרדו.

יוסי מרשק נעמי לבוב. אביב חופי
הפתיעו. נעמי לבוב ויוסי מרשק/אביב חופי

בתחילת השבוע נעמי לבוב ויוסי מרשק הפתיעו אותנו עם תמונה מתוקה בה הודיעו שהם מצפים לילד משותף. לשניים ילדה משותפת בשם דניאלה והם נפרדו כשהיתה בת שנתיים. כעת לבוב נמצאת בחודש הרביעי להריונה, והם ועתידים להכניס ילד נוסף לתוך המערכה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
נעמי לבוב. פייסבוק, צילום מסך
נעמי לבוב/צילום מסך, פייסבוק

שיר אלמליח הביאה לעולם ממש לא מזמן את בנה השני גבריאל חיים, אח קטן לרפאל. יחד עם בעלה לשעבר מייקל זנזורי. אלמליח סיפרה שהשניים, שהתארסו אחרי שלושה חודשי היכרות, הבינו שהם הורים ופרטנרים טובים, אך לא מתאימים כבני זוג. ועדיין - החליטו להביא אח לבנם המשותף במתכונת של הורות משותפת.

הגברת השלישית שלנו השלישית אולי לא עשתה ילד עם האקס, אבל בראיון שנתנה סיפרה שנכנסה להריון עם ההבנה שהיא עומדת להיפרד מבן זוגה, והחליטה להביא עמו עוד ילד כדי שבתם המשותפת לא תישאר בת יחידה ללא אחים ביולוגים משני ההורים. מדובר בדניאל גרינברג, שנפרדה מאייל גולן חודשים ספורים אחרי לידת בנם רון, ונכנסה במודע להורות משותפת.

אייל גולן דניאל גרינברג. ניר פקין
החלטה מודעת. דניאל גרינברג ואייל גולן/ניר פקין

כיוון שמדובר בצעד גדול שמשפיע על החיים של שני בני הזוג, וואלה! סלבס החליטה לבחון את כל הטיעונים בעד ונגד ההחלטה. אז למה כן להביא ילד עם האקס?

המנגנון עובד: לו יש את הימים שלו ולך יש את שלך, פתרתם את עניין החגים, אתם מגיעים ביחד לימי הורים ומסיבות בגן ובניגוד לזוגות אחרים בכיתה, אתם מצליחים לסבול אחד את הנוכחות של השניה באירועים. יש לכם לוח זמנים ברור וכנראה גם מערכת "החלפת ימים" משומנת היטב, שמצליחה לג'נגל בין ההתחייבויות שלכם לצורך שלכם בבייביסיטר. האפשרות להוסיף עוד ילד לתוך הדבר הזה ריאלית בהרבה מהאפשרות להוסיף אדם שלישי לצוות ההורות המשותפת.

שיר אלמליח. אינסטגרם, צילום מסך
אימא לשניים/צילום מסך, אינסטגרם

הבייביסיטר: כשהורים רוצים לצאת למסעדה או לטוס לחו"ל הם קודם כל מתחילים בשאלה "איפה יהיו הילדים" - האם הסבתא תסכים לשמור על שניים או שלושה, האם הבייביסיטר תוכל לאסוף אותם כל יום מהמסגרות ומי יזכור שהילדה לא מוכנה לצאת מהבית בלי קוקיות בצבע ורוד והילד צריך מדי כדורגל בימי רביעי? ובכן, כשאתם לא ביחד, התשובה הרבה יותר פשוטה. פתאום יש לכל אחד מהצדדים אפשרות לנהל חיים אישיים מלאים ונוחים לצד הורות במשרה מלאה, עם הידיעה שהילדים נמצאים עם הורה ולא עם סבא וסבתא שעושים טובה או בייביסיטר שעושה את זה בשביל הכסף. נכון, הלחץ תמיד קיים, אבל הייאוש נעשה יותר נוח.

הביולוגיה: אחים ביולוגים שחולקים הורים זה פשוט נוח יותר. זה לא רק העניין הזה של עבודת השורשים שהופכת להרבה יותר פשוטה ויכולה לעבור בין האחים, אלא בעיקר החוויות המשותפות. כשיש לילדים את אותו האבא ואותם הסבים והסבתות, החוויות שלהם הופכות להיות משותפות והם מרגישים אפילו יותר כיחידה אחת. בניגוד לילדים שלכל אחד מהם הורה אחר ואז הם מתפצלים בין סבים שונים, וחוזרים הביתה עם חוויות אחרות.

אייל גולן דניאל גרינברג ברית. ניר פקין, מערכת וואלה!
מזונות או לא להיות. גולן וגרינברג/מערכת וואלה!, ניר פקין

אל תטעו, לא תמיד מדובר ברעיון טוב ששומר על המשפחה מאוחדת. לעיתים המשקעים בין בני הזוג פשוט גדולים מדי, וילד נוסף עשוי להחמיר את הבעיות.

תקועים יחד: הורות משותפת זה רעיון נחמד כל עוד הכל טוב בין ההורים, אבל מה קורה בחלקים הפחות יפים של הזוגיות? בסופו של דבר אתם תקועים יחד לנצח. זה לא רק ימי הורים ומסיבות גן, זה לעמוד יחד מתחת לחופה ולהיות סבא וסבתא משותפים. האם באמת שווה לקשור חיים לאדם שנפרדת ממנו כי לא התאמתם?

אנשים חדשים: הוא תמיד יהיה האבא של הילדים שלך - אבל מה יקרה שתיכנס לתמונה אישה חדשה? נכון, הוא כנראה יבחר במישהי שתהיה טובה אליהם, אבל כשאדם חדש נכנס לתוך בית קיים הוא מביא איתו שינויים והכל צריך להשתנות בהתאם. יכול להיות שכבר לא יהיה פשוט לשנות ימים עם הילדים או שפתאום הם ירצו לקחת את הילדים לחו"ל לתקופה ארוכה. הדבר היחיד שבטוח הוא שמערכת היחסים שלכם תשתנה, ולא תמיד לטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully