וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תירה לעצמך כדור בראש": מי מאיימת על דרייק?

10.3.2022 / 6:02

הראפר האהוב הוציא צו הרחקה נגד אישה מטורללת שנעצרה בעבר לאחר שפרצה לדירתו, איימה עליו באלימות ותקפה את מעריציו. וואלה! סלבס סייקו

דרייק. ספלאש
כל המוזרות עליו. דרייק/ספלאש

זה לא סוד שעם הכניסה לעולם הזוהר מגיעה חבילה שלמה של מעריצים חסרי מעצורים, לטוב ולרע. מי שמכיר את התופעה מקרוב ודי הפך למומחה הוא דרייק. הראפר מקפץ בין הסטוקריות מלאות המוטיבציה, עם יכולת תמרון מצוינת עד כה.

דרייק הגיש בקשה לצו הרחקה של עד 100 מטר ממנו ומשפחתו נגד מאשה קולינס, סטוקרית מצטיינת בת 29. הצו מציג הטרדות אובססיביות מאז 2017, ביניהן גם איומי מוות. כבר בשנה זו נעצרה ונמצאה אשמה לאחר שפרצה לביתו של הזמר בלוס אנג'לס.

באחד המסמכים עורך דינו של דרייק הציג סדרת מיילים שנשלחו לפני חודש, בה קולינס כתבה לו "תירה לעצמך כדור בראש". הגברת מלאת האמביציה הודתה כי נעצרה שלוש פעמים בעבר על הסגת גבול, הפרעות לשקט ועוד חמש עד שש פעמים על תקיפה או יריקה על מעריציו.

באוגוסט האחרון החליטה הממורמרת לתבוע אותו בלי בושה, בפיצויים צנועים בסך ארבעה מיליארד דולרים בגין השמצה ופגיעה בפרטיות. הוא מצידו טוען שמעולם לא נפגש או דיבר איתה.

לפני מספר שבועות התגלה שלאחר סטוץ עם דוגמנית אינסטגרם, הראפר עשה חושבים ושם רוטב חריף בקונדום שנזרק לפח. מי שפחות ציפתה לצריבות באזור האינטימי, היא הבחורה שפשוט החליטה להוציא את הקונדום מהזבל ולהחדיר את שאריות הזרע לתוכה על מנת לרשת דרייק קטן וכשר משלה. הוא מצידו כבר הודה בעבר שהוא מוודא שנשים לא יוכלו לאסוף את הזרע שלו לאחר סקס - אז צוחק מי שצוחק אחרון וכך הסתיים עוד סיפור הזייה מבית הראפר.

וואלה! סלבס חושבת שטבסקו בקונדום זו תופעה שנכחדה מהעולם יחד עם סאבלימינל, אבל זו רק היא.

  • עוד באותו נושא:
  • דרייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully