וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור שוויצר: "מבאס לדעת שמישהו מקרובינו מדליף פרטים על החתונה"

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 10:30

השחקן ההורס מתכונן במרץ לחתונה עם ניב סולטן שתיערך בסוף החודש. רגע לפני שהכוס נשברת, הוא התפנה לספר לוואלה! סלבס על ההתרגשות וההדלפות. וגם: איך דנה פרידר הגיבה כשגילתה שהגרוש שלה מצפה לילד?

מאור שוויצר ודנה פרידר/מערכת וואלה!

בסוף החודש צמד השחקנים ניב סולטן ומאור שוויצר יצעדו לעבר החופה ויינשאו באירוע אליו הוזמנו רק חברים ובני משפחה קרובים. החתונה המרגשת מגיעה אחרי מספר שנים של זוגיות, הצעת נישואים מתוקה במיוחד ופרידה קצרצרה שאחריה הבינו השניים שהם לא יכולים לחיות אחד בלי השניה.

רגע לפני שהוא הופך לגבר נשוי, שוויצר ירד לאילת עם הנבחרת של "פוקס" לצילומי קמפיין. בין החלפות הלוקים, התפנה השחקן העסוק לספר לוואלה! סלבס על התחושות והודה שהוא מתרגש מאוד ומחכה לרגע בו הוא ואהובתו יחליפו טבעות.

מאור שוויצר, ניב סולטן. רפי דלויה
חמודים. מאור שוויצר וניב סולטן/רפי דלויה

תאריך החתונה של השניים הודלף לתקשורת ושוויצר התבאס, בלשון המעטה. "אנחנו לא מנסים להסתיר שום דבר, אנחנו פשוט לא מוציאים החוצה. זה מבאס, שתחושה שמישהו מקרובינו מדליף".

כאשר נשאל האם הוא מקבל טיפים לזוגיות טובה יותר, סיפר שוויצר שאין בהם צורך. "אני חושב שאנחנו מסתדרים ממש טוב, כל זוג הוא בפני עצמו ולכל אחד יש את הצרכים שלו".

מי שהצטלמה לצידו של השחקן הרותח היא דנה פרידר, שנישאה בקיץ האחרון בפעם השניה. בחודשים האחרונים דווח כי הגרוש שלה, דין שטרן, מצפה לילד מבת הזוג הנוכחית שלו. האם היא שלחה ברכות ואיחולים? צפו בריאיון המלא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully